1403/01/10

نشست هم اندیشی کمیته مچ اندازی با رییس فدراسیون برگزار شد/نصیرزاده: اولویت اصلی ما باید رسیدن به مدال جهانی باشد

اعضای کمیته مچ اندازی و تعدادی از قهرمانان این رشته امروز(دوشنبه) با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عزت رجبلو رییس و فلاحیان، شایسته، مسعودی، حاج مرادی، آرین، بخشی، دادمهر، علی اکبر، مهرافزا و احمدی اعضای کمیته مچ اندازی حاضر بودند و نقطه نظرات خود را با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مطرح کردند.

در ابتدا رجبلو رییس کمیته مچ اندازی گزارشی از عملکرد کمیته طی این سال ها اعم از اعزام ها و عناوینی که ورزشکاران این رشته در سال های اخیر کسب کردند، ارائه کرد و گفت: ما تاکنون دو اعزام آسیایی داشتیم که موفق به کسب مقام سوم هم شده ایم، اما در دو دوره مسابقات جهانی که شرکت کردیم، هنوز موفق نشدیم مدالی کسب کنیم.

در ادامه نیز رییس فدراسیون بدنسازی با تقدیر و تشکر از حضور اعضای کمیته مچ اندازی و قهرمانان این رشته در فدراسیون گفت: یکی از مهمترین سیاست های ما توزیع عادلانه بودجه بین تمامی رشته های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون است. مچ اندازی فرصت خوبی برای پوشش رسانه ای و تلویزیونی دارد که با برگزاری مسابقات لیگ می توانیم پای حامیان مالی و رسانه ملی را به آن باز کنیم. از سوی دیگر کمیته مچ اندازی تاکنون به صورت متمرکز کار خود را پیش برده، اما از این پس باید به صورت غیرمتمرکز اداره شود و همه بزرگان در تصمیمات این کمیته سهیم باشند.

نصیرزاده در از رییس کمیته مچ اندازی خواست به زودی هیات رییسه این کمیته را معرفی کند تا تمامی تصمیمات کلیدی در هیات رییسه اتخاذ شود.

وی در ادامه نیز گفت: ما باید در استراتژی چهار ساله خود رسیدن به مدال جهانی را هدف قرار دهیم. یکی از راهکارهایی که می تواند موجب پیشرفت و توسعه مچ اندازی شود، استفاده از پتانسیل آموزش و پرورش، وزارت علوم، دانشگاه ها، نیروهای مسلح، فدراسیون ورزش کارگری و فدراسیون ورزش های روستایی و همچنین عقد تفاهم نامه همکاری با آن هاست.

رییس فدراسیون بدنسازی در پایان از مسئولان کمیته مچ اندازی خواست از ظرفیت هیات های استانی کمک بگیرند و گفت: شما باید مطالبه گر باشید و ارتباط نزدیکی با هیات های استانی برقرار کنید تا شاهد توسعه مچ اندازی در سراسر کشور باشیم.