1403/02/01

نصرتی: بوشهر آمادگی میزبانی از مسابقات کشوری را دارد

رئيس هيات بدنسازي و پروش اندام استان بوشهر گفت: منتظر دريافت جواب نامه ای هستيم كه به فدراسيون داده ايم تا بتوانيم در بهمن ماه مسابقات قهرمانی استان را برگزار كنيم.

روح اله نصرتي در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام در خصوص حضورش در فدراسیون بدنسازی و ملاقات با ریاست فدراسیون اظهار داشت: جا دارد به فدراسيون و جامعه بدنسازی به خاطر انتخاب يك نيروی جوان تبريك عرض كنم. ریاست فعلی فدراسیون طی سال های اخیر با روسای هيات ها ارتباط بسيار دوستانه و برادرانه داشته و قطعا از این پس شاهد اتفاق های خوبي در فدراسيون هستيم. اميدوارم در آينده نيز اين روند ادامه داشته باشد.

رئيس هيات بدنسازي و پروش اندام استان بوشهر در پاسخ به اين سوال كه با توجه به شروع مجدد فعاليت ها و مسابقات فدراسيون، هيات استان چه برنامه هايي در نظر دارد، عنوان كرد: سال گذشته مسابقات استاني بسيار خوبي برگزار كرديم. در همين راستا طي نشستي كه با ریاست فدراسیون داشتم براي ميزباني رقابت هاي بدنسازي و پرورش اندام قهرماني كشور نیز اعلام آمادگي كردیم.

وي با اشاره به اين مطلب كه برگزاري مسابقات استاني و كشوري براي رییس فدراسیون بسيار حائز اهميت است افزود: با آغاز به کار فدراسیون جدید، ما هم شروع به برنامه ريزي كرديم و منتظر دريافت جواب نامه اي هستيم كه به فدراسيون داده ايم تا بتوانيم در بهمن ماه مسابقات قهرماني استان را برگزار كنيم.

نصرتي در پايان خاطر نشان كرد: از همه دوستان در فدراسيون و استان ها انتظار دارم در كنار هم باشيم و در راستاي پيش برد اهداف فدراسيون فعالیت کنیم. نيروی جواني كه بسيار پر انرژي است در راس فدراسیون قرار گرفته که باعث می شود ورزشكاران و ما روساي جوان راحت تر با او ارتباط برقرار كنيم. ورزشكاران استان ما با بازديد از سايت فدراسيون به طور كامل متوجه فعالیت های شبانه روزي فدراسیون شده اند. چه در فدراسيون، چه در استان، هر كاري باشد كنار فدراسیون خواهیم بود.