1403/01/09

محراب فاطمی: قویترین مردان می تواند به سال های اوجش برگردد

قهرمان چهار دوره مسابقات مردان آهنین گفت: امیدوارم با روی کار آمدن دکتر نصیرزاده، قویترین مردان به سال های اوج خود در دهه 70 و 80 برگردد.

محراب فاطمی بعد از حضور در فدراسیون و ملاقات با عبدالمهدی نصیرزاده در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی اظهار داشت: برای عرض تبریک به دکتر نصیرزاده به فدراسیون آمده بودیم. به نظرم او با شایستگی خود توانست ریاست فدراسیون را در دست بگیرد. در جلسه ای که داشتیم، پیشنهادات خود را در خصوص رشته قویترین مردان ارائه کردیم.

وی افزود: امیدوارم با روی کار آمدن دکتر نصیرزاده، قویترین مردان به سال های اوج خود در دهه 70 و 80 برگردد. صددرصد می توانیم بار دیگر مردان آهنین را در تلویزیون ببینیم که علاقه مندان زیادی هم داشت. این اتفاقات نیازمند این است که تمامی ورزشکاران و قهرمانان دست به دست هم دهند و مثل قدیم متحد و یکپارچه شوند.

یکی از قهرمانان رشته قویترین مردان در پایان گفت: یادم می آید سال اولی که مسابقات قویترین مردان از تلویزیون پخش شد، شاید صد باشگاه هم در تهران نداشتیم، اما سال دوم تعداد این باشگاه 10 برابر شد. بدون شک پخش تلویزیونی مسابقات می تواند تاثیر بسزایی در رشد قویترین مردان داشته باشد.