1403/01/10
احد عبادی، رئیس کمیته مربیان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

خواسته نصیرزاده توسعه کمیته مربیان بود/از همه پیشکسوتان می خواهم با فدراسیون همکاری کنند

رئیس کمیته مربیان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مربیگری همه رشته های زیر مجموعه یعنی پاورلیفتینگ، مچ اندازی و ... زیر نظر کمیته مربیان قرار می گیرد.

احد عبادی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از پایان جلسه با رئیس فدراسیون در خصوص انتظارات طرفین از یکدیگر اظهار داشت: به نظر من نصیرزاده استحقاق ریاست را دارد. او نیروی جوان و فعالی است و جا دارد مجدد تبریک عرض کنم. از من خواست با کمک یکدیگر کمیته مربیان را توسعه دهیم و بحث مربیگری همه رشته های زیر مجموعه یعنی پاورلیفتینگ، مچ اندازی و ... همگی زیر نظر کمیته مربیان قرار بگیرد.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: نصیرزاده می خواهد مربیان برتر را شناسایی کنم و طی جلسه ای به رئیس فدراسیون معرفی شوند تا به عنوان نماینده از این کمیته در کلاس های مربیگری حضور داشته باشند و نظارت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در خصوص کمیته مربیان چه کارهای جدیدی نیاز است که انجام شود، بیان کرد: قرار بر این شد در فاز اول تمام استان ها رصد شود و تعداد مربیان درجه یک، 2 و 3 را به تفکیک مشخص کنیم. در فاز بعدی هم باید بررسی کنیم چند سال از دوره های آموزشی و صدور احکام این مربیان گذشته است.

احد عبادی به این سوال که، چه کارهایی برای توجه بیشتر به پیشکسوتان باید انجام شود، اینگونه پاسخ داد: رئیس کمیته پیشکسوتان غلام صادقی از قهرمانان جهانی و آسیایی این ورزش است و این حوزه در اختیار و تخصص من نیست. اما به بزرگان خودم، زحمتکشان این ورزش که قهرمان هستند و مسابقه داده اند و الان به عنوان استاد پیشکسوت شناخته می شوند خواهش دارم با رئیس جدید فدراسیون همکاری کنند. نصیرزاده بی ریا است و همگی سال هاست که او را می شناسیم.

رئیس کمیته مربیان در پایان تاکید کرد: من دوست دارم همه با هم باشند و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. هر کسی انتقادی یا پیشنهادی دارد مستقیم با رئیس صحبت کند. این فدراسیون برای ما است و به گفته نصیرزاده، او اینجا میهمان است. همه ما و بزرگان پرورش اندام همیشه هستیم و بقیه می آیند و می روند.