1403/01/10
فرهنگ مهر، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس:

تنها سالن استاندارد شیراز در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دارد/بازنگری در ساختار فدراسیون در اولویت است

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس گفت: سالنی برای برگزاری مسابقات در دست نداریم، زیرا سالن استاندارد شیراز در دست ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است.

محمد علی فرهنگ مهر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب عبدالمهدی نصیرزاده به سمت ریاست فدراسیون، در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی استان فارس اظهار داشت: علیرغم وجود ورزشکاران علاقه مند و مستعد جهت حضور در رقابت های قهرمانی استان امکان برگزاری مسابقات را نداریم، زیرا سالنی برای برگزاری مسابقات در دست نداریم. تنها سالن استاندارد شیراز در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است تا محلی برای قرنطینه بیماران کرونایی باشد. 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش استان فارس افزود: هیات آماده هر نوع همکاری برای ارائه معرفی نامه و انجام مراحل اداری جهت حضور ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام این استان در رقابت های قهرمانی کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که با روی کار آمدن ریاست جدید فدراسیون و با توجه به شناختی که از مشکلات و نیاز های ورزشکاران دارید اولویت دادن به چه امری ارجحیت دارد، عنوان کرد: مسلما اولویت بندی های لازم توسط ریاست جدید که خودشان از اساتید برجسته در رشته مدیریت ورزشی هستند به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. اما بنظر بنده سازماندهی و بازنگری در ساختار فدراسیون بسیار مهم است. برای استفاده از افراد لایق و دلسوز در بدنه فدراسیون نیاز است نیروهای همراه و همدل به ایشان مشاوره های خوب و کاربردی بدهند.

فرهنگ مهر با اشاره به این موضوع که برنامه ریزی فدراسیون برای فعالیت در عرصه ورزش قهرمانی، همگانی و رسیدگی به امور باشگاه های کشور بسیار حائز اهمیت است، یاد آور شد: برنامه ریزی جهت توسعه اقتصاد پایدار که بتوان از این طریق ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها را حمایت کرد مسئله قابل توجهی است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس در پایان خاطر نشان کرد: موفقیت هر یک از اعضاء بدنه فدراسیون باعث موفقیت و پیش برد اهداف فدراسیون می شود و از این رو برای یکا یک اعضاء آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون دارم.