1403/01/09
خاتمی فر، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان:

در تلاشیم با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات استانی را برگزار کنیم

رئیس هیات بدنسازی و پرروش اندام استان گیلان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی مجوز برگزاری مسابقات را بگیریم.

دانیال خاتمی فر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی استان گیلان اظهار داشت: تصمیم بر این است تا در صورت موافقت ستاد مدیریت کرونا، مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان را اواخر بهمن ماه برگزار کنیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان با اشاره به جلسه ای که با ستاد مدیریت کرونا داشته است افزود: در حال حاضر وضعیت استان در این خصوص پایدار نیست. اگر چه بعضی از شهرستان ها به وضعیت نارنجی رسیده اند اما تعدادی همچنان قرمز هستند که با توجه به این شرایط مقرر شد چند روز قبل از برگزاری مسابقات، هماهنگی های لازم جهت بررسی وضعیت استان و اخذ موافقت یا عدم موافقت برای برگزاری رقابت ها با ستاد مدیریت کرونا انجام شود.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه بر این است بخشنامه و تاریخ برگزاری رقابت ها را اعلام کنیم تا ورزشکاران خود را حداقل به 50 درصد آمادگی برسانند.

خاتمی فر در پاسخ به این سوال که در صورت مساعد نبودن وضعیت استان چه برنامه ای برای ورزشکاران آماده و علاقمند دارید، بیان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی مجوز برگزاری مسابقات را بگیریم. به عنوان مثال در این شرایط از پذیرش تماشاگر و همراهان ورزشکاران معذور خواهیم بود.

رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان گیلان در پایان خاطر نشان کرد: بهمن ماه سال گذشته استان گیلان میزبان رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو بود که همین امر باعث ایجاد حساسیت ها و نگرانی های بیشتر در استانداری شده است. چرا که معتقد هستند همین امر باعث شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح استان شده است و با توجه به این موضوع کار بسیار سختی را در پیش داریم.