1403/01/09

بازدید رییس فدراسیون از امکانات جزیره کیش/نصیرزاده: در صورت توافق نهایی کیش میزبان مسابقات قهرمانی کشور خواهد شد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام روز جمعه با حضور در جزیره کیش ضمن برگزاری جلسات با مسئولان ورزشی از امکانات جزیره نیز برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده روز جمعه 19 دی ماه با سفر به جزیره کیش در جلسه ای با حضور عزیزاله فرضی پور سرپرست مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش، ناصر نجف پور معاون این مرکز، رضا اردیخانی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کیش و احمدی مسئول هیات های ورزشی کیش شرکت کرد.

در این نشست بحث میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و فیزیک مطرح شد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این نشست گفت: ما علاقه مندیم مسابقات در این جزیره برگزار شود چون هم شیوع ویروس کرونا در کیش کمتر از دیگر نقاط کشور است و هم امکانات و تجهیزات مناسبی در این جزیره وجود دارد. البته شرایط آب و هوایی کیش نیز در زمستان کاملا ایده آل است. امیدوارم بتوانیم به توافق نهایی برسیم تا مسابقات را در جزیره کیش برگزار کنیم.

سرپرست مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در ادامه ضمن تبریک به نصیرزاده بابت انتخاب به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: قطعا آقای نصیرزاده از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حساب می آیند و حضور ایشان در راس فدراسیون می تواند آینده روشنی را برای پرورش اندام ایران رقم بزند. ما از میزبان مسابقات قهرمانی کشور استقبال می کنیم و آمادگی هر گونه همکاری جهت برگزاری باشکوه این مسابقات را داریم.

همچنین در این نشست مقرر شد به زودی یک تفاهم نامه همکاری در بخش های آموزشی و آموزش بین المللی با توجه به امکانات و زیرساخت های مناسب جزیره کیش بین اداره ورزش و تفریحات سالم کیش و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به امضا برسد.

بعد از این نشست عبدالمهدی نصیرزاده از امکانات، سالن های محل برگزاری مسابقات و محل اسکان ورزشکاران بازدید کرد.

گفتنی است؛ صبح فردا(شنبه) نشستی با حضور رییس فدراسیون پرورش اندام و غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و محمدرضا مداح مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد تا بحث میزبانی این جزیره از مسابقات قهرمانی کشور شکل رسمی به خود بگیرد.