1403/01/31
عصر امروز با حضور مسوولین مرتبط

مراسم تودیع سرپرست و معارفه رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد

مراسم تودیع محمد تقی امیری خراسانی سرپرست و معارفه عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عصر امروز با حضور مسوولین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پروش اندام؛ مراسم تودیع محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون و عبدالمهدی نصیرزاده ریییس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع وزارت ورزش، نواب رییس فدراسیون و ... در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم خسروی گفت: برای آقای امیری خراسانی که به تازگی سکان فدراسيون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی را به عهده گرفته اند آرزوی موفقیت داریم. ایشان گنجینه ای از خلاقیت و هوش هستند که قطعا در فدراسیون بازی های روستایی و بازی های بومی محلی موفق خواهند بود.

وی افزود: آقای نصیرزاده سالها برای این فدراسیون زحمت کشیده اند و حالا فرصت این فراهم شده تا بتوانند برنامه ها، خلاقیت ها و ایده های خود را به اجرا بگذارند. برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون داریم.

محمد تقی امیری خراسانی گفت: سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی میدارم. امروز به خود می بالم که همکارانم در فدراسیون با لبخند و خوش رویی بنده را بدرقه کردند و از همینجا دست همه آنها را به گرمی میفشارم و به همکاریم در این مدت با آنها افتخار می کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم در این مدت کوتاه سرپرستی توانستیم مجمع انتخاباتی را به خوبی و در اسرع وقت برگزار کنیم. ضمن اینکه یک قطعه زمین برای فدراسیون در ورزشگاه آزادی گرفتیم، سطح مشاغل باشگاه های بدنسازی را از چهار به دو کاهش دادیم، مجوز پاورلیفتینگ بانوان صادر شد و ... که همه آنها حاصل زحمات همه همکارانم در فدراسیون بوده است.

امیری خراسانی عنوان کرد: آقای نصیرزاده جزو آن دسته از افرادی است که هم ورزشی می باشد و هم تحصیلکرده و دانشگاهی و قطعا می توانند روزهای خوبی را برای این فدراسیون رقم بزنند.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بابت این مدت سرپرستی از آقای امیری خراسانی تشکر و قدردانی می کنم، قطعا اتفاقات خوبی در این مدت رخ داده که صمیمانه از ایشان تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: از اعتماد اعضای مجمع سپاسگذارم و امیدوارم شاهد رشد و شکوفایی این ورزش باشیم.

در پایان این مراسم طی لوحی از سوی مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از زحمات آقای امیری خراسانی تقدیر و تشکر شد.