1403/01/09

پیام تبریک روسای هیات های بدنسازی اصفهان و آذربایجان غربی به دکتر نصیرزاده

روسای هیات های بدنسازی استان های اصفهان و آذربایجان غربی و همچنین هیات کشتی استان خراسان رضوی به رییس جدید فدراسیون پرورش اندام تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در متن پیام تبریک حسین یارمحمدیان، رییس هیات بدنسازی اصفهان آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم 
حضور محترم جناب آقای دکتر نصیر زاده 
با سلام و احترام 
برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی یکی از نمادهای مردم سالاری می باشد که بحمدالله دو دهه است در کشور نهادینه شده و باید تقویت شود. لذا اکنون که انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران به نحو شایسته و بایسته ای برگزار گردید و با خرد جمعی صاحب نظران و نخبگان این فدراسیون ، جنابعالی بعنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شدید، بر خود لازم می دانم مراتب تبریک خود را اعلام نموده و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت نمایم.
پیروز و سر بلند باشید»

همچنین در پیام دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده، رییس هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی به رییس جدید فدراسیون آمده است: 

«بسمه تعالی
جناب آقای دکتر عبدالمهدی نصیرزاده
انتخاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را به جنابعالی تبریک عرض نموده؛ امید است در سایه توفیقات الهی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق ؛ پیروز و سربلند باشید.»
هیات کشتی استان خراسان رضوی هم خطاب به دکتر نصیرزاده پیامی را صادر کرده که متن آن بدین شرح است: 

«جناب دکتر نصیرزاده  
بی شک رشد و توسعه ورزش کشور مرهون زحمات و تلاشهای مردانی مدیر و فرهیخته همچون جنابعالی می باشد. لذا انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را تبریک گفته، موفقیت و سربلندی شما را از خداوند منان خواهانم. درپناه حق.»