1403/01/31

پیام تبریک روسای هیات های استانی هرمزگان و سیستان و بلوچستان به رییس جدید فدراسیون بدنسازی

روسای هیات های استانی هرمزگان و سیستان و بلوچستان در پیام هایی جداگانه انتخاب دکتر نصیرزاده را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دكتر حسین اخلاقی، رئيس هيات بدنسازی وپرورش استان هرمزگان در پيامي انتخاب دكتر نصیرزاده را به سمت رياست فدراسيون بدنسازی وپرورش جمهوري اسلامي ايران تبريك گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل است :

«برادر بزرگوار جناب آقاي دكتر نصیرزاده 
رياست محترم فدراسيون بدنسازی وپرورش جمهوري اسلامي ايران
با سلام؛
احتراماً انتخاب شايسته و هوشمندانه جنابعالي بعنوان رئيس فدراسيون بدنسازی وپرورش با رأي اعضای مجمع را صميمانه خدمتتان تبريك عرض مي نمايم.
اميدوارم با درايت و مديريت بايسته اي كه در برهه هاي مختلف مديريتي از جنابعالي سراغ مي رود ، شاهد درخشش دوباره بدنسازی وپرورش ايران در سطح آسيا و جهان بوده و بتوانيد از اعتبار اين رشته در سطح ملّي و بين المللي دفاع نماييد.
عزّت ، سربلندي و موفّقيّت روز افزون جنابعالي را از درگاه حق تعالي آرزومندم.»

همچنین عبدالصمدمحمدپرست رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان با پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پیام تبریکی برای ریاست جدید فدراسیون فرستاد.
در پیام عبدالصمدمحمدپرست به دکتر نصیرزاده آمده است: 
«انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قطعأ یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی پر از التهاب است، بر کسی پوشیده نیست که اگر هیجانات حاکم بر آن بدرستی مدیریت نشود ماهیت و ذات یک انتخابات ساݪم را زیرسؤال میبرد.
خوشبختانه دوستان و همکاران با درایت و تیزهوشی و با خردجمعی با قدرت تمام بر پایه اخلاق مداری در این انتخابات شرکت نمودند، و نشان دادند که دموکراسی در ورزش کشورمان بر اساس قانون پیش میرود و سلامت کامل مجمع  مهر تأئیدی بر این گفتار بود.
همچنین جا دارد که تشکر ویژه‌ای از وزیر محترم ورزش و جوانان کشور، دبیر محترم مجمع و همه دست‌ اندرکارانیکه تلاش کردند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود داشته باشیم.
امیدواریم در این دوره تفاوت های مفید و مؤثری را نسبت به دوره های قبݪ در فدراسیون شاهد باشیم.
در انتظار روزهای روشنی برای فدراسیون بدنسازی پرورش اندام هستیم، با شناختی که از جنابعالی داریم یقین داریم که با تمام تلاش در جهت ارتقاء این فدراسیون ورزشی پرطرفدار اقدام خواهید کرد.
 از درگاه خداوند سبحان موفقیت روزافزونتان را فراتر از گذشته بهمراه جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش کشور در میادین ورزشی اسیا و جهان مسولیت داریم.»