1403/01/10

پیام سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هفته پژوهش و فناوری را به این جامعه تبریک گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پیام محمد تقی امیری خراسانی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بی‌شک تحقیق و پژوهش، نبض تپنده تولید و خودکفایی محسوب می‌شود و در مسیر تحقق شعار جهش تولید، ارتقاء اقتصاد ملی و توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی، توجه ویژه به مقوله پژوهش، بسیار ضروری است.

 

به یاری خداوند متعال، امروز ایران اسلامی با اتکا به پیشرفت‌های علمی مبتنی بر کار پژوهشی متخصصان، دانشمندان و دانش‌پژوهان جوان و متعهد خود توانسته است تا در عرصه‌های متعدد به الگویی مناسب در بین کشورهای منطقه و جهان اسلام در زمینه پـژوهش و تحقیق تبدیل شود که ترور دانشمندان و پژوهشگران این مرز و بوم، توسط دشمنان، گواهی بر موفقیت‌های پژوهشی میهن اسلامی است.

 

خوشبختانه تاکیدات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های کلی علم و فناوری از طرف ایشان، مسیری روشن و هموار برای توسعه علمی و فناوری کشور ترسیم نموده و دولت تدبیر و امید نیز این حقیقت را از ابتدا سرلوحه سیاستگذاری های خود داشته و دائماً تلاش نموده تا سیاستها و اقدامات خود را در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و ... بر بنیاد یافته های موثق و معتبر علمی و پژوهشی ، شکل دهد.

 

اینجانب فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری را به تمامی پژوهشگران به ویژه فعالان عرصه پژوهش در حوزه ورزش صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

 

رجای واثق دارم با یاری حضرت احدیت، با تکیه بر توان بالای پژوهشگران جوان، ورزش ایران اسلامی با پشت سر‌گذاردن همه سختی‌ها و محدودیت‌ها، آینده ای درخشان را در پیش رو خواهد داشت.