1403/01/10

مسابقات پرورش اندام انتخابی استان اصفهان در شاهین شهر برگزار شد

مسابقات زیرمجموعه رشته های پرورش  اندام انتخابی استان اصفهان طی دو روز به میزبانی شاهین شهر در تالار مجلل شیخ بهایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، روز دوم مسابقات زیرمجموعه رشته های پرورش اندام انتخابی استان اصفهان پنجشنبه ۶ وجمعه ۷ بهمن۱۴۰۱ به میزبانی شاهین شهر در تالار مجلل شیخ بهایی برگزار شد.

برای اولین بار در استان اصفهان این دوره از مسابقات صفر تا صد به روش ifbb برگزار گردید  و در لحظه شروع رقابت های هر قد و رشته ورزشکاران شماره مایو دریافت و به روی استیج رفتند.

شایان ذکر است در این دوره از رقابت ها۲۵۰ورزشکار درقالب ۳۹ تیم از اقصی نقاط استان اصفهان به رقابت پرداختند که برترین های آنها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

مجتبی سعادت مهر رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهین شهرومیمه در این خصوص گفت: برای چهارمین بار میزبان مسابقات استان اصفهان هستیم و هردوره تلاشمان این بوده بهتر از قبل باشم و این دوره نیز تمام تلاشمان این است که بهتر از دوره های قبل برگزار کنیم که به لطف خداوند متعال و آنچه نظر پیشکسوتان استان هست این است که  مسابقات این دوره در صدر بهترین مسابقات تاریخ استان اصفهان بوده

نکته حائز اهمیت در این دوره از مسابقات حضور مسئولین عالی رتبه و مدیران شهرستان،استان و کشور از جمله دکتر مقتدایی نماینده مجلس، مهندس کاظمی طباء فرماندار محترم ،سردار ملکی ، رئیس اداره ورزش جناب شاه علی ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جناب عمویی و جناب شاهزاده فرد  و شهردار شاهین شهر جناب دکتر ابریشمی راد در سالن مسابقات بود.

در این دوره از رقابت ها که به مناسبت دهه فجر گرامیداشت کنگره شهدا و بزرگداشت استاد ناصر جلوانی با همکاری سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر برگزار شد از استاد ناصر جلوانی باحضور رئیس هیات بدنسازی استان فرماندار و اعضای شورای شهر شاهین شهر تقدیر به عمل آمد.

همچنین در پایان از کلیه افراد حاضر، پیشکسوتان،داوران،کمیته فنی ، کمیته برگزاری و همه ی میهمانان حاضر تقدیر به عمل آمد.