1403/01/10

حاتمی:نصیرزاده با نیروی جوانی کارهای بزرگی می کند/ میزبانی های بین المللی اتفاق مهمی در بدنسازی ایران است

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:دکتر نصیرزاده کارهای بزرگی در فدراسیون انجام داده است که شایسته تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه مهدی حاتمی پیرامون شرایط فعلی فدراسیون اظهار داشت: دکتر نصیرزاده در حال حاضر کارهای بزرگی را در فدارسیون انجام می دهد و یکی از ویژگی های بارز این شخص حضور شبانه روزی و بی وقفه او در فدراسیون است. بنده بارها بدون هماهنگی به فدراسیون رفتم و ایشان همیشه در دفتر خودش مشغول به کار بود که این موضوع شاید خیلی برای ما طبیعی نباشد.

وی افزود:میزبانی های بین المللی و اعزام ها ورزشکاران بدون دریافت هزینه یکی دیگر از کار های بزرگ دکتر نصیرزاده در این مدت بوده است که پیش از این تا به حال این اتفاق رخ نداده است.

مهدی حاتمی گفت: بنده به عنوان یک قهرمان و مربی می گویم کارهایی که دکتر نصیرزاده برای پیشرفت ورزش بدنسازی و زیرشاخه های او کرده است یک خدمت ویژه محسوب می شود که باید از آن به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

رییس هیات بدنسازی کرمانشاه در مورد مسابقات مستر یونیورس هم اظهار داشت: وقتی مسابقات در سطح بین المللی برگزار می شود قوانین خاص خودش را دارد و نمی‌توان توقع داشت هزینه ورودی از ورزشکاران گرفته نشود و یا به صورت ریالی گرفته شود.

رئیس هیئت بدنسازی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: حضور افراد نخبه و با دانش در فدراسیون هم از دیگر نکات ویژه مدیریت دکتر نصیرزاده است که همین موضوع باعث رشد و ترقی این ورزش شده است.