1403/01/10

دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی با استاندار مازندران/ حسينى پور: صددرصد آماده ميزبانى مستريونيورس هستيم/ نصيرزاده: انتظار يك مسابقه بى نظير را مى كشيم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در ساری با استاندار مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صبح روز یکشنبه 2 بهمن ماه با حضور در استان مازندران ضمن دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان این استان با سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز ملاقات و گفتگو کرد.

در این نشست که با توجه به برگزاری مسابقات بین المللی مستریونیورس در استان مازندران (شهر رامسر) برگزار شد، نصیرزاده توضیحاتی را در خصوص فعالیت های فدراسیون بدنسازی ارائه کرد و گفت: در ابتدا جا دارد از وقتی که برای ورزش بدنسازی گذاشته اید تشکر کنم. بیش از 80 درصد باشگاه ها در سراسر کشور در رشته های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی فعالیت می کنند و این رشته در واقع فراتر از ورزش است و یک سبک زندگی برای تمامی رده های سنی تبدیل شده است. بعد از برگزاری مسابقات جهانی در آذر ماه به میزبانی تهران که با استقبال خوب کشورهای خارجی همراه شد قصد داریم مسابقات بین المللی مستریونیورس را با حضور ورزشکاران داخلی و خارجی و در رشته های مختلف به میزبانی استان مازندران برگزار کنیم.

وی افزود: این رقابت ها در 12 رشته ورزشی و به شکل یک فستیوال برگزار می شود و ما تخمین می زنیم نزدیک به هزار ورزشکار در این رقابت ها حضور پیدا کنند. ما 40 هزار دلار نیز به عنوان جوایز این مسابقات قرار دادیم تا انگیزه اى برای حضور ورزشکاران در رقابت ها باشد. امیدواریم شما در بحث برقراری امنیت و آماده سازی اماکن ورزشی و همچنین اسکان و تغذیه ورزشکاران به یاری فدراسیون بیاید تا مسابقاتی باشکوه و به یاد ماندنی در استان مازندران برگزار شود.

در ادامه این نشست استاندار مازندران ضمن تقدیر فدراسیون بدنسازی برای اعطای میزبانی مسابقات مستریونیورس به استان مازندران گفت : با توجه به اینکه ما برای برگزاری کمپ های بزرگ ورزشی به منظور جذب گردشگر ورزشی در حال برنامه ریزی هستیم از برگزاری این رقابت ها در استان مازندران استقبال می کنیم. بدنسازی خانواده بزرگی دارد و با اینکه در ظاهر برخی از رشته ها مثل فوتبال بزرگتر باشند اما این رشته مخاطبان فعال بیشتری از همه رشته های ورزشی دارد که خانواده ها را در طول روز درگیر خود می کند. امیدوارم از این فرصت بتوانیم برای اقدامات فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم چون معتقدم کسانی که ورزش می کنند کمتر دچار انحرافات می شوند و همین موضوع ضریب امنیت جامعه را بالا می برد. در سال های اخیر رشته ای بدنسازی آنقدر در بین خانواده ها رشته داشته که ما در هر خانه با داشتن یک تردمیل و چند دمبل یک باشگاه خانگی داریم. البته این ها باید ساماندهی شوند تا به تدریج با کمک فدراسیون یک جامعه شاداب و سلامت داشته باشیم.

وی در خصوص مسابقات مستریونیورس نیز عنوان کرد : در خصوص این مسابقات باید بگویم ما به طور صددرصد آماده پذیرایی از جامعه بدنسازی و پرورش اندام هستیم. برگزاری این رقابت ها را باعث ایجاد نشاط اجتماعی می دانیم و تمامی موارد را از امروز پیگیری میکنیم. این مسابقات باید به بهترین شکل برگزار شود، مسابقه ای که وزن استان مازندران را نشان دهد. من معتقدم هر چقدر اینجا هزینه کنیم باعث می شود در موارد دیگر هزینه هایمان کاهش پیدا کند.

استاندار مازندران در ادامه به دیگر مسئولین استانی دستور دارد تا تمامی موارد لازم از جمله هماهنگی با شورای تامین، پشتیبانی از مسابقات و مذاکره با حامیان مالی را به صورت جدی پیگیری کنند.

گفتنی است در این نشست عادل عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، نقی کلانتری سرپرست هیات بدنسازی استان مازندران، محمود قراچورلو رئیس کمیته قویترین مردان و رضا اردیخانی رئیس امور مناطق آزاد کشور نیز حضور داشتند.