1403/01/09

بازدید رییس انجمن پاورلیفتینگ از امکانات استان زنجان جهت برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی

رئیس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سفر به زنجان با شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات بدنسازی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ ایران در سفر به استان زنجان ضمن بازدید از امکانات این استان جهت برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی، با جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان و علیرضا فیروز فر شهردار این استان دیدار و گفتگو کرد. 

همچنین سلطانی در جلسه ای دیگر ضمن تقدیر و تشکر از علی شهبازی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، با اعضای این هیات، قهرمانان و پیشکسوتان این استان نیز به بحث و تبادل نظر پرداخت. رییس انجمن پاورلیفتینگ در این دیدار با اشاره به برگزاری دوره همسان سازی و داوری در زنجان گفت: می بایست با اطلاع رسانی وسیع در سطح مخاطبین واقعی پاورلیفتینگ شناسایی شوند چون انجمن پاورلیفتینگ فقط به اعضایی که سالانه عضویت خود را تمدید می‌کنند خدمات ارائه خواهد کرد و اعضایی که عمدا و یا سهوا نقض کننده قوانین ملی و بین المللی می‌شوند شامل این خدمات نخواهند شد. در خصوص کلاسها و سمینارهای آموزشی نیز هیات های استانی می بایست به انستیتوی فدراسیون درخواست خود را ارائه کنند زیرا هرگونه سمینار و یا کلاسی خارج از این قالب از دیدگاه انجمن غیر رسمی و فاقد ارزش می باشد.

گفتنی است؛ مسابقات پرس سینه با لوازم و بدون لوازم انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی 2023  امارات در تمامی رده های سنی از سوم تا هفتم اسفند 1401 به میزبانی شهر زنجان برگزار خواهد شد.