1403/02/06

لشگری: برگزاری مستریونیورس یک فرصت ویژه برای بدنسازان معلول است/ امیدوارم برگزاری مسابقات بین المللی در ایران ادامه دار باشد

قهرمان پرورش اندام معلولین جهان گفت: ورزشکاران معلول باید از فرصتی که در مستریونیورس فراهم شده، نهایت استفاده را ببرند.

محمد لشگری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات پرورش اندام معلولین در جریان رقابت های مستریونیورس ایران اظهار داشت: برگزاری این رقابت ها یک دستاورد بزرگ برای جامعه پرورش اندام ایران است. ما تا پیش از در رویدادهای بین المللی زیادی میزبان نبوده ایم، اما حالا 2 ماه بعد از برگزاری رقابت های جهانی 2022 تهران شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ دیگر در کشورمان هستیم.

وی در خصوص برگزاری رقابت های پرورش اندام در بخش معلولین در این مسابقات عنوان کرد: متاسفانه جامعه معلولین از همه جهات در محدودیت قرار دارد و در ورزش نیز این موضوع مشهود است. خود من مشقت های زیادی را می کشیدم تا در مسابقات شرکت کنم اما حالا این فرصت رخ داده تا در یک رویداد مهم جهانی که در ایران برگزار می شود ورزشکاران معلول ما بتوانند از این موضوع نهایت استفاده را ببرند و با حریفان خود رقابت کنند.

دارنده مدال طلای سال 2013 جهان در پایان افزود: نباید از نقش آقای نصیرزاده و همکاران ایشان در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام غافل شد. ایشان خدمات بزرگی به جامعه پرورش اندام ارائه کردند و خون تازه ای به این فدراسیون تزریق کردند. امیدوارم برگزاری مسابقات در بخش معلولین هم ادامه دار باشد تا این قشر از جامعه نیز بتوانند توانایی های خود را نشان دهند.