1403/01/28

نشست رییس فدراسیون بدنسازی با مسئولین هیات آذربایجان غربی/ نصیرزاده: این استان می تواند قطب ورزش های قدرتی کشور باشد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی با حضور در محل فدراسیون با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کیومرث پورایراندوست رئیس هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی به همراه برخی از مسئولین این هیات با حضور در محل فدراسیون با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست در خصوص حضور نمایندگان آذربایجان غربی در لیگ پرورش اندام و پاورلیفتینگ، اعزام نماینده این استان به مسابقات برون مرزی، اعطای میزبانی مسابقات داخلی و بین المللی و مسائل آموزشی بحث و بررسی صورت گرفت. 

نصیرزاده ضمن خوشامدگویی به پورایراندوست و هیات همراه اظهار داشت: سال های زیادی است که آقای پورایراندوست را می شناسم و از اینکه حالا به عنوان رییس هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی کنار ماست، بسیار خرسندم. به هر حال آقای پورایراندوست رئیس کل اداره ورزش و جوانان این استان بوده و اینکه ایشان قبول کردند به عنوان رییس هیات بدنسازی فعالیت کنند، نشان می دهد ایشان تشنه خدمت است و ایثار کردند که در کنار ما قرار گرفتند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی ظرفیت های خوبی دارد. ما سال گذشته در این استان میزبان اولین دوره جام باشگاه های جهان در رشته پاورلیفتینگ بودیم که به خاطره خوبی برای همه تیم های داخلی و خارجی تبدیل شد. بدون شک آذربایجان غربی می تواند تبدیل به قطب ورزش های قدرتی کشور شود. 

در پایان این جلسه که با حضور رضا فیروزی نایب رئیس فدراسیون، فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ و فرزانه عبداللهی نایب رییس انستیتو برگزار شد، پورایراندوست با اهدای لوحی از زحمات رییس فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.