1403/02/01

نشست مسئولین کمیسیون داوران با رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد/ ارزیابی و اعزام برون مرزی داوران در دستور کار

اعضای کمیسیون داوران در نشستی با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ظهر امروز(دوشنبه 26 دی ماه) نشست اعضای کمیسیون داوران با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

در این نشست که حمیدرضا بوجاریان، عباس اسماعیلی، محمد جوزدانی، یحیی آگاهی، علیرضا دستوان، سیاوش آریا، جهانبخش مریدیان، محسن قرآن نویس، سیدجواد برزده، مجید دانیالی، مصطفی روشن و عسکر میرزایی حضور داشتند، در خصوص مسائل روز داوری و رویدادهای پیش روی ملی و بین المللی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست مقرر شد از این پس تنها دفترچه های داوری بین المللی ای معتبر باشد که توسط کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی تایید شده باشد. 

یکی دیگر از مصوبات این نشست حضور یک نماینده از سوی کمیسیون داوران در مسابقات پرورش اندام استان های سراسر کشور به عنوان ناظر بود. 

در بحث اعزام داوران به مسابقات برون مرزی که یکی از خواسته های اعضای کمیسیون بود، مقرر شد تا 30 دی ماه دو نماینده از سوی کمیسیون داوران جهت اعزام به مسابقات بین المللی(سانتونخا کاپ) ترکیه معرفی شوند. همچنین می بایست داورانی که قرار است به مسابقات برون مرزی اعزام شوند، در دوره های زبان انگلیسی که از سوی کمیسیون داوران برگزار می گردد، حضور پیدا کنند.

بحث دیگری که در پایان این نشست مطرح شد در خصوص ارزیابی داوران بود که در دستور کار کمیسیون داوران قرار گرفت. بر همین اساس داورانی که از این پس فعال نباشند یا امتیاز لازم را در ارزیابی کسب نکنند، در مسابقات مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. 

عسگر میرزایی نیز در این نشست به عنوان دبیر کمیته داوران پرورش اندام معرفی شد.