1403/01/31

نصيرزاده: روابط عمومی ها می توانند ابزاری ارزشمند برای ارزیابی مدیران و مشاورى ایمن برای آن ها باشند

رييس فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام گفت: ما از هر نظر آماده هستیم به روابط عمومی هیات های استانی کمک کنیم و حتى برای آنها بودجه در نظر بگیریم.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گردهمایی مسئولین روابط عمومی هيات هاى استانى در کمیته ملی المپیک اظهار داشت: باید پیش از هر چیزی ابتدا از زحمات آقای حسین جمشیدی و همکاران ایشان در روابط عمومی تشکر کنم. اگر آنها نباشن ، فعالیت ما هر چقدر زیاد و مفید باشد به چشم نخواهد آمد.
وی افزود: روابط عمومی بازوی راست هر مجموعه ای است، آنها با عملکرد خود می توانند فعالیت های هیات های استانی را ارائه كنند و به خوبی فعالیت های ورزشی و فرهنگی هیات را نشان دهند تا عملکرد آنها براى همه عیان شود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد کمک های مالی فدراسیون در بخش روابط عمومی گفت: ما از هر نظر آماده هستیم به روابط عمومی هیات های استانی کمک کنیم و حتى برای آنها بودجه در نظر بگیریم. اما مسئله حائز اهمیت این است که که شما در روابط عمومی باید عاشق کار خود باشید تا موفق شويد، اصلا کار در ورزش عشق می خواهد.

نصیرزاده ادامه داد: این گردهمایی ها باید ادامه دار باشد و هر ٢ ماه یکبار برگزار شود تا از یکدیگر شناخت بهتری پیدا کنیم و در راستای پیشرفت بدنسازی و پرورش اندام كشور حرکت کنیم. روابط عمومی هیات های استانی باید در کنار هم در راستای اهداف فدراسیون تلاش کنند و قدم بردارند و از یکدیگر حمایت کنند. 

وی خاطرنشان کرد: ما حتى مى توانيم در اعزام هاى برون مرزى از مسئولين روابط عمومى استان ها به عنوان خبرنگار اعزامى استفاده كنيم و این مستلزم این است كه با یکدیگر کار کنیم تا از توانمندی شما آگاه شویم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: ما بیش از ٣٧۵ هیات شهرستانی در کشور داریم که زیر مجموعه های شما هستند که شما می توانید از آنها در راستای اهداف خود و فدراسیون استفاده کنید. تلاش کنید که کارهای خود در روابط عمومی را به صورت تیمی و در کنار یکدیگر انجام دهيد و از پتانسیل های خود در استان ها استفاده نماييد.

نصیرزاده اذعان داشت: استان ها هر کدام در رشته های خود ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان بزرگی دارند که چشم و چراغ ما هستند و باید قدردان آنها باشیم و باید به جایگاه آنها احترام بگذاریم و چه زیبا است در استان ها مراسم هايى برگزار شود و از عزیزان تقدیر شود. 

وی ادامه داد: ما رابطه ای متقابلی با فدراسیون جهانی داریم و رفت و آمد زیادی داریم و با ارتباطاتی که داریم دست کم هر ٣ ماه یک بار میزبان رویدادهای بین المللی هستیم. ما یک ماه پیش میزبان مسابقات جهانی در تهران بودیم و نزدیک یک ماه دیگر در رامسر میزبان مسابقات مستریونیورس هستیم و در سال جدید نیز میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسيا و جام باشگاه های جهان در رشته پاورلیفتینگ هستیم و در تلاش هستیم این رویدادها را در سایر شهر ها برگزار کنیم چرا که ایران فقط تهران نیست و باید بر خلاف تبلیغات رسانه های معاند علیه کشورمان به جهانیان ثابت کنیم تمامى نقاط ايران در امنيت كامل به سر مى برد. 

رييس فدراسيون بدنسازى در پايان گفت: برگزاری مسابقات جهانی تهران باعث خشم بسیاری از این رسانه ها شد در حالی که سعی داشتند ایران را ناامن نشان دهند ما به خوبی این رقابت ها را در تهران میزبانی کردیم . همه ما از خانواده بدنسازی و پرورش اندام هستیم و چه من و چه شما در یک جایگاه قرار داریم و در کنار هم باید برای اعتلای این ورزش تلاش کنیم و به طور حتم با این وجود روزهای روشنی در انتظار همه ما خواهد بود.