1403/01/10

مهرافزا: خودم را برای مستریونیورس و مسابقات آسیایی آماده می کنم/ نگاه فدراسیون به مچ اندازی قابل تقدیر است

قهرمان مچ اندازی ایران و آسیا گفت: حضور در مستریونیورس می تواند یک محک جدی برای ملی پوشان مچ اندازی قبل از مسابقات آسیایی هم باشد.

احسان مهرافزا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص کسب مدال در مسابقات ماسل شو دوبی 2022 اظهار داشت: مسابقات دوبی ماسل شو در سطح بالایی برگزار شد که خوشبختانه موفق شدم به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها و مدال نقره دست پیدا کنم. اکنون نیز به دنبال آن هستم با توجه به میزبانی ایران از مسابقات مستریونیورس در بهمن ماه و شرایط خوبی که برای رشته مچ اندازی در این رویداد در نظر گرفته شده، در این مسابقات شرکت کنم. 

وی افزود: خوشبختانه در این روزها آمادگی خوبی دارم و آماده حضور در مسابقات مستریونیورس خواهم شد. از همه ورزشکاران ایرانی هم دعوت می کنم تا در این رقابت ها شرکت کنند و با توجه به جوایز ارزنده این رقابت ها، شانس خود را برای کسب عناوین برتر امتحان کنند. البته که حضور در این رویداد می تواند یک محک جدی برای ما قبل از مسابقات آسیایی هم باشد. هدف من از شرکت در این رقابت ها کسب عنوان اوورالی است و مطمئن هستم رقابت های جذابی پیش روی ما خواهد بود.

دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی 2022 در پایان در مورد میزبانی ایران در مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در سال 2023 بیان کرد: خدا را شکر با حضور دکتر نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایشان نگاه ویژه ای به رشته های زیر مجموعه فدراسیون علی الخصوص مچ اندازی داشتند که قابل تقدیر است. همین نگاه و تلاش فدراسیون باعث شده تا کشورمان میزبان مهمترین رویداد مچ اندازی آسیا در سال 2023 باشد. قطعا باید با یک برنامه ریزی مناسب هم میزبانی خوبی داشته باشیم و هم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.