1403/01/10

کلانتری: مازندران آماده یک میزبانی بی نظیر در مستریونیورس می شود/ از اعتبار ایران دفاع خواهیم کرد

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران گفت: همه اعضای هیات، پیشکسوتان و ورزشکاران آماده رقم زدن یک میزبانی بی نظیر در استان مازندران هستند.

محمدنقی کلانتری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اعطای میزبانی مسابقات "مستریونیورس ایران" به استان مازندران اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته توسط هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون توانستیم میزبانی این رویداد مهم را اخذ کنیم. با توجه به ظرفیت های خیلی خوبی که در استان داریم خصوصا جاذبه های توریستی زیادی که شهر رامسر و استان مازندران دارد، امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را برای مهمانان داخلی و خارجی خود رقم بزنیم و از طرفی برخلاف جوسازی های صورت گرفته علیه کشورمان بتوانیم امنیت کشور را به مردم جهان نشان دهیم.

وی افزود: این رویداد در تقویم فدراسیون جهانی قرار گرفته و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. از همین رو سعی کردیم یکی از بهترین مناطق مازندران با امکاناتی خوب را به عنوان میزبان انتخاب کنیم. همه اعضای هیات، پیشکسوتان و ورزشکاران مازندرانی آماده رقم زدن یک میزبانی بی نظیر در استان مازندران هستند. هماهنگی های اولیه برای میزبانی رامسر صورت گرفته و به امید خدا با حضور ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و جلسه با اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد آماده می کنیم.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران خاطرنشان کرد: رامسر در موقعیت بکر و زیبایی در بین جنگل و دریا قرار دارد که این موضع می تواند برای هر گردشگر و انسانی جذاب باشد. تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای کشورمان باشیم و از تمام ظرفیت های استان و شهر رامسر بهره ببریم. البته که با توجه به گستردگی این رویداد و برگزاری مسابقات در رشته های مختلف و البته در بخش آقایان و بانوان کار دشواری پیش رو خواهیم داشت. 

کلانتری در پایان بیان داشت: رییس فدراسیون به استان مازندران و شخص بنده اعتماد کردند و ما هم می دانیم که پای آبرو و اعتبار ایران در میان است. امیدوارم بتوانیم پاسخ اعتماد ایشان و فدراسیون جهانی را به خوبی بدهیم.