1403/01/31

نشست رئیس فدراسیون با مسئولان ورزشی و جامعه بدنسازی قم/ نصیرزاده: قهرمانان سیره شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در استان قم، با مسئولین ورزشی و اهالی بدنسازی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از شرکت در آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید مظفری نیا، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان قم نشستی را در خصوص برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در این استان برگزار کرد.

در این نشست که محسن فارسی معاون منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مجید تلخابی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم و جمعی از مسئولان هیات و اهالی بدنسازی این استان نیز حضور داشتند، در خصوص میزبانی استان قم از مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی که اواسط بهمن ماه برگزار می شود بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری یک مسابقه باشکوه در قم گفت: با توجه به موقعیت اجتماعی و سیاسی شهر قم، این شهر می تواند بهترین میزبانی را از مسابقات داشته باشد تا جایی که این میزبانی الگو و معیاری برای سنجش میزبانی سایر رقابت ها شود. انتظار داریم تمامی مسئولین استان قم علی الخصوص اداره کل ورزش و جوانان در انجام این رویداد ما را یاری کنند تا شاهد یک رقابت خوب و جذاب در این شهر باشیم. از طرفی نیز با توجه به فعالیت گسترده بانوان در رشته های زیر مجموعه فدراسیون و با توجه به پتانسیل استان قم امیدواریم این استان در بخش بانوان نیز فعالیت قابل توجهی داشته باشد.

نصیرزاده همچنین با تقدیر از اقدام ارزشمند قهرمانان قمی در اهدای مدال خود به خانواده شهدا گفت: ورزشکاران باید سیره شهدا را سر لوحه زندگی خود قرار دهند. باید به یاد داشته باشیم که قهرمانان واقعی کسانی هستند که جان خود را فدای ایران اسلامی کرده اند. این باعث افتخار و سر افرازی فدراسیون است که ورزشکاران و قهرمانان رشته های زیر مجموعه فدراسیون به مقام شامخ شهدا ادای احترام می کنند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست رییس فدراسیون بدنسازی از هادی تلخابی و محسن سالاری، قهرمانانی که مدال خود را تقدیم خانواده شهید مظفری کردند، تقدیر کرد.