1403/01/10

جنگ ستارگان در سرسبزترین نقطه ایران با جایزه 40 هزار دلاری/ رامسر میزبان مردان و زنان سراسر جهان در "مستریونیورس ایران" شد

مسابقات بین المللی "مستریونیورس ایران" زیر نظر فدراسیون جهانی(IFBB) از 26 تا 30 بهمن ماه به میزبانی شهر رامسر در استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در نخستین روزهای سال 2023 میلادی، ایران خود را به تدریج آماده برگزاری یک رویداد بین المللی باشکوه و بی سابقه می کند. با رایزنی های صورت گرفته برای اولین بار کشورمان به عنوان میزبان مسابقات مستریونیورس در ماه فوریه 2023 انتخاب شده است.

این رقابت ها از 26 تا 30 بهمن 1401(15 تا 19 فوریه 2023) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB و در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت، فیت مدل، فیتنس چلنج، مچ اندازی و قویترین مردان و در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود.

اتفاق ویژه در این رقابت ها برگزاری مسابقات در رشته های مچ اندازی و فیتنس چلنج در بخش بانوان است تا بانوان ورزشکار هم این فرصت را داشته باشند در کشور خودشان در یک مسابقه بین المللی شرکت کنند.

جوایز این مسابقات در مجموع 40 هزار دلار تعیین شده که در تمامی رشته ها تقسیم خواهد شد و 16 کارت حرفه ای نیز در رشته های مختلف به نفرات برتر(اوورال ها) اهدا می گردد.

اما بعد از بررسی های نهایی صورت گرفته، شهر رامسر در استان مازندران به عنوان میزبان مسابقات مستریونیورس ایران انتخاب شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز رسما از پوستر مسابقات "مستریونیورس ایران" رونمایی کرد تا از همین حالا خیل عظیمی از ورزشکاران خود را برای شرکت در این رویداد بی نظیر آماده کنند.

گفتنی است؛ جزییات دسته های وزنی و قدی در رده های سنی مختلف طی روزهای آینده از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.