1403/01/10

نشست هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد/ بررسی گزینه های میزبانی مستریونیورس و مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا

یازدهمین جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور اکثریت اعضا روز دوشنبه 12 دی ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست که رییس کمیته فنی و رییس کمیته فیزیک نیز به عنوان مهمان در آن حضور داشتند، در خصوص مسائل مختلفی از جمله میزبانی مسابقات بین المللی بحث و تبادل نظر شد. بررسی درخواست استان های مختلف جهت اعطای میزبانی مسابقات بین المللی مستریونیورس در اواخر بهمن 1401 و مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2023 در اردیبهشت 1402 در دستور کار هیات رییسه قرار داشت.

گزارش اعزام تیم ملی پرورش اندام به مسابقات جهانی 2022 اسپانیا و برگزاری مسابقات جهانی جوانان و فیتنس چلنج قهرمانی جهان در تهران از سوی رییس فدراسیون به اعضای هیات رییسه ارائه شد.

تصویب دستورالعمل انتخاب مربیان تیم های ملی، تصویب سرفصل دوره های آموزشی انستیتو و اضافه شدن دوره مربیگری فیتنس گروهی، عضویت یک نماینده از کمیته فیزیک در کمیته فنی و اعطای بودجه به هیات های استانی بر مبنای ارزیابی عملکرد سالیانه از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین با عنایت به بسط و گسترش ورزش پهلوانی، مقرر شد رشته ددلیفت(تک لیفت، تک حرکت) به عنوان رشته ای ذیل کمیته قویترین مردان فدراسیون برابر با آیین نامه آغاز به فعالیت نماید.