1403/01/10

دل نوشته ای برای سردار دل ها به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می نماید.

سلسله عاشقان و مخلصان درگاه احديت ادامه دارد و حاج قاسم سليماني عزيز يكي از بزرگان اين سلسله عشاق و یکی از سرداران زخم‌خورده و درد تنهایی چشیده، بود.

نام حاج قاسم سليماني در دل جمع سفاكان زمان، از جمله داعشيان، آمريكايي هاي تروريست، صهيونيست هاي نژاد پرست و غاصب به همراه حاميان منطقه اي آن ها ترس و واهمه اي ايجاد كرده بود كه جرأت رو در رو شدن با اين مرد بزرگ را نداشتند. حاج قاسم همان عزیزی که سال‌ها در جايگاه فرماندهی به صف سفاکان زمان زد و ريشه بدخواهان به اين آب و خاك را در خارج از اين سرزمين خشكاند. همان مجاهدي که در میدان نبرد همانند حيدر كرار  بود و از سوي ديگر نيز دست نوازش بر سر  یتیمان شهیدان مدافع حرم و احترامش به خانواده معظم شهداء بود.

سردار دل ها، به واقع عاشق مردم وطنش بود، براي او هيچ چيز بالاتر از انجام وظيفه براي دفاع از اسلام و مردم اين سرزمين نبود و اخلاص او، گويي وي را از زميني بودن جدا كرده بود و هر لحظه، امكان خدايي شدنش و پرواز به ملكوت اعلاء انتظارش را مي كشيد.

 

در سومین سالگرد شهيد عزيزمان حاج قاسم سليماني، مي گوييم:

"خوشا به سعادتت كه ابوالفضل وار به درجه رفيع شهادت رسيدي و در خاكي كه اشقيا در 1400 سال پيش خون سرور و سالار شهيدان و ياران باوفايش را به ناحق به زمين ريختند، آسماني شدي، تو آسماني شدي اما زميني ماندي، چراكه حاج قاسم هنوز زنده است، قاسم هنوز در خط، قاسم هنوز با ماست در كوچه و خيابان، قاسم هنوز اينجاست، قاسم ...

 

ياد و نامت گرامي و راهت پر رهرو باد « سردار دل ها »