1403/01/09

پورایراندوست: هدف اول خود را آموزش و مبارزه با دوپینگ قرار دادیم/ به دنبال میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در ماکو هستیم

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی گفت: معتقدم باشگاه های آذربایجان غربی باید ارتقا پیدا کنند و در بخش مبارزه با دوپینگ و مدیریت پیش رو باشند.

کیومرث پورایراندوست در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص انتخابات هیات بدنسازی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: بعد از چند ماه بلاتکلیفی و حضور به عنوان سرپرست با همکاری دوستان در استان و مساعدت های فدارسیون توانستیم انتخابات خوبی را برگزار کنیم. در این میان راهنمایی های ریاست فدراسیون نیز کمک بزرگی به ما کرد و امیدوار هستم با کمک دوستان در فدراسیون و استان آذربایجان غربی بتوانیم قدم بزرگی برای ارتقا رشته های زیر مجموعه فدراسیون برداریم.

وی افزود: ما بعد از بررسی های صورت گرفته هدف اول خود را در مباحث آموزشی قرار دادیم تا بتوانیم از نظر کیفی استان را ارتقا دهیم. بسیاری از مربیان، داوران و ورزشکاران نیاز به ارتقا دانش خود دارند که به همین خاطر به دنبال برگزاری کلاس های آموزشی و سمینارها هستیم. معتقد هستم باشگاه های ما نیز باید ارتقا پیدا کنند و در بخش مبارزه با دوپینگ و مدیریت پیش رو باشند.  در نظر داریم کلاس هایی نیز در این خصوص در برگزار نمایم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی بیان داشت: یکی دیگر از هدف های بزرگ ما برگزاری مسابقات در سطح استان و در ادامه میزبانی مسابقات کشوری و همچنین بین المللی در سطح استان است. به همین خاطر درخواست خود را در خصوص میزبانی رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا که میزبانی کشورمان در اردیبهشت ماه برگزار می شود را به فدراسیون ارائه کردیم و  حتی ریاست فدراسیون هم از امکانات منطقه آزاد ماکو بازدید کردند.