1403/01/10

زمان برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای استان اصفهان مشخص شد

زمان برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاههای استان اصفهان با حضور پیشکسوتان و صاحبنظران این در هیات استان مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، صبح روز یکشنبه ۱۱ دی جمع کثیری از پیشکسوتان صاحب نظران و اهالی ورزش استان اصفهان با حضور در هیات بدنسازی در خصوص برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان اصفهان با رئیس هیات نشستی را برگزار کردند. 

حاضرین در این جلسه با عنوان این مهم که هیات خانه دوم ماست متحد تر از همیشه حمایت خود را از ورزش استان اعلام کردند و اذعان داشتند همه تلاش خود را در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این دوره از رقابت ها انجام خواهند داد. 

در پایان جلسه با استفاده از خرد جمعی و همفکری مقرر گردید مسابقات زیرمجموعه پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان اصفهان هفته اول بهمن ماه دقیقا دو هفته قبل از رقابت های قهرمانی کشور برگزار شود.

بنابراین وزنکشی مسابقات استان روزچهارشنبه ۵ بهمن ماه و مسابقات طی دو روز۶و۷بهمن برگزار می گردد.

این دوره از مسابقات در رشته های بادی بیلدینگ ، بادی کلاسیک ، فیزیک ، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک و در تمامی رده های سنی (جوانان،بزرگسالان ، پیشکسوتان)همراه با اهدای جوایز نفیس به تمامی نفرات برتر برگزار می شود.

ارفاق وزنی در این دوره از رقابت ها یک کیلوگرم می باشد و اطلاعات کامل تر طی بخشنامه ای به زودی به استحضار ورزشکاران  و مربیان خواهد رسید. 

گفتنی است؛ آدرس دقیق محل برگزاری مسابقات متعاقبا اعلام میگردد.