1403/02/04

شمارش معکوس برای آغاز دومین دوره لیگ بدنسازی/ اولین جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگان باشگاهها برگزار شد

جلسه مسئولان سازمان لیگ با نمایندگان باشگاهها به منظور برگزاری دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این جلسه با حضور علی حبیب اللهی سرپرست، جلالی دبیر و فتوحی عضو سازمان لیگ و نمایندگان تیم های حاضر برگزار شد. نمایندگان باشگاههای شهرستانی نیز به صورت آنلاین در این جلسه شرکت داشتند.

در ابتدای این جلسه سرپرست سازمان لیگ با بیان اینکه هدف سازمان لیگ حمایت از تیم های حاضر در مسابقات است، گفت: اعزام به مسابقات بین المللی و همچنین اختصاص سهمیه برای حضور در مسابقات و اردوی بازبینی تیم های ملی جزو پیشنهادات ما برای افزایش انگیزه تیم ها جهت شرکت در لیگ است و مطمئنا این اقدامات انگیزه مضاعفی به ورزشکاران و تیم های حاضر خواهد داد. نحوه برگزاری لیگ مهم است و باید با نظر و مشارکت تیم های شرکت کننده تصمیم گیری نهایی را انجام دهیم.

در ادامه این جلسه نماینده های حاضر صحبت هایی را در مورد نقاط قوت و ضعف لیگ دوره گذشته بیان داشتند و پیشنهاداتی را برای هرچه بهتر شدن این رقابت ها ارائه دادند.

در پایان این جلسه که نمایندگان برخی از تیم ها نیز به صورت آنلاین در آن حضور داشتند، مقرر شد اعلام آمادگی تیم ها نهایتا تا روز 20 دی ماه سال جاری به صورت کتبی و رسمی انجام پذیرد.