1403/01/31

هاشمی: مربیان درجه سه حتما باید دوره کارورزی را سپری کنند/ استان ها برنامه های آموزشی 1402 را به فدراسیون اعلام نمایند

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی گفت: با تاکید هیات رییسه فدراسیون در سال 1402 مجوز برگزاری دوره هایی صادر می شود که در تقویم آموزشی فدراسیون ثبت شده باشند.

سیدمحمد صادق هاشمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص لزوم گذراندن دوره کارورزی توسط شرکت کنندگان در دوره های مربیگری اظهار داشت: تمامی افرادی که در دوره های مربیگری درجه سه شرکت می کنند، بعد از قبولی در آزمون حتما می بایست دوره کارورزی را سپری کنند تا بتوانند مدرک خود را دریافت کنند. کسانی که دوره های مربیگری فدراسیون شرکت می کنند، بعد از قبولی در آزمون می توانند با مراجعه به فدراسیون به مراکزی که می توانند کارورزی را سپری کنند، معرفی شوند و اگر در دوره های مربیگری هیات های استانی شرکت کردند، باید به هیات های استانی مراجعه کنند.

وی در خصوص برنامه های انستیتو تا پایان سال 1401 عنوان کرد: دوره های آموزشی تا پایان سال در رشته ها و بخش های مختلف برگزار خواهد شد. هم اکنون دوره درجه سه بدنسازی، درجه سه فیتنس، درجه سه فیتنس چلنج، دوره فیتنس گروهی، درجه دو بدنسازی، درجه یک بدنسازی، آزمون های مجدد درجه سه و درجه و دوره تربیت مدرس جزو برنامه های جاری ما هستند.

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی در خصوص برنامه های سال 1401 نیز تصریح کرد: با تاکید هیات رییسه فدراسیون در سال 1402 مجوز برگزاری دوره هایی صادر می شود که در تقویم آموزشی فدراسیون ثبت شده باشند. هیات های استانی از همین حالا می بایست دوره هایی که می خواهند در سال 1402 برگزار کنند را مشخص کرده و به فدراسیون اعلام کنند تا این دوره ها در تقویم آموزشی فدراسیون در سال آینده قرار بگیرند. در صورت طی نشدن این مسیر به دوره های آموزشی مجوز برگزاری داده نمی شود.