1403/01/10

حضور رییس فدراسیون بدنسازی در منطقه آزاد ماکو/ نصیرزاده: این منطقه پتانسیل بالایی برای برگزاری مسابقات بین المللی دارد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در منطقه آزاد ماکو، از امکانات این منطقه جهت برگزاری رویدادهای بین المللی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی، در منطقه آزاد ماکو و شهر بازرگان به عنوان یک نقطه مرزی حضور یافت. رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با همراهی رییس هیات بدنسازی استان از امکانات ورزشی و گردشگری منطقه آزاد ماکو بازدید به عمل آورد.

در ادامه نیز نصیرزاده در نشستی با حسین گروسی، مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و امام جمعه شهرستان شوط با محوریت اعطای میزبانی مسابقات بین المللی به این منطقه شرکت کرد.

در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی با ابراز رضایت از امکانات منطقه آزاد ماکو از برخی الزامات برای اعطای میزبانی مسابقات بین المللی خبر داد و گفت: امکانات خوبی را در این منطقه شاهد بودیم و این آمادگی را داریم که با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه آزاد ماکو میزبانی یکی از مسابقات بین المللی فدراسیون را به این منطقه واگذار کنیم، اما هتلی که در حال آماده سازی است، می بایست در زمان مسابقات مهیای پذیرایی از مهمانان باشد.

گروسی نیز با ابراز خرسندی از حضور رییس فدراسیون بدنسازی در این منطقه مرزی گفت: اینکه فدراسیون بدنسازی منطقه آزاد ماکو را به عنوان گزینه میزبانی مسابقات بین المللی انتخاب کرده، باعث خوشحالی است. دکتر نصیرزاده مدیری از جنس ورزش است و در فدراسیون بدنسازی نیز عملکردی درخشان از خود به جای گذاشته است. ما در این منطقه با توجه به نزدیکی مرز می توانیم امکانات خوبی را برای تیم های خارجی فراهم کنیم و آماده هر گونه همکاری در این خصوص هستیم. امیدوارم با همکاری فدراسیون بتوانیم یک میزبان شایسته برای مهمانان داخلی و خارجی باشیم.