1403/01/28

مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی اندام سمنان برگزار شد/ فیروزی: رفع مشکلات ورزشکاران در اولویت است/ علوی: افزایش دانش مربیان استان در دستور کار باشد

مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان روز یکشنبه با حضور مسئولان فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این مجمع که با حضور رضا فیروزی نایب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و فرشید سلطانی رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا برگزار می شد، وحید اسدیان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام سمنان گزارش عملکرد این هیات در سال 1400 را به اعضای مجمع ارائه کرد.

در ادامه رای گیری برای عملکرد این هیات صورت گرفت که 18 نفر از 20 عضو مجمع به گزارش عملکرد ارائه شده، رای مثبت دادند.

در ادامه نایب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ارائه برنامه ها از سوی اقای اسدیان رییس هیات استان‌، نشان از برنامه ای منظم، مدون و مسئولیت پذیری وی است. باید به دنبال انجام‌ کار ورزشکاران و رفع مشکلات بود چون ورزشکاران برای ما در اولویت هستند. همچنین در بخش باشگاهها باید به دنبال فضای مناسب در جهت ایجاد باشگاه های استاندارد بود. بیش از 23 هزار باشگاه در سطح کشور در رشته بدنسازی فعالیت دارند و به همین خاطر استاندارد بودن باشگاهها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. باید جوانان را به سمت ورزش سوق داد تا ‌نشاط در جامعه افزایش یابد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: استان سمنان دارای ۱۲۰ باشگاه پرورش اندام است و به همین خاطر سطح اگاهی و علمی مربیان می بایست با برگزاری دوره های متنوع آموزشی افزایش یابد. در بحث تجویز مکمل ها و استفاده از آن برای ورزشکاران نیز باید حساسیت بیشتری به خرج دهیم. ارتقای جایگاه هیات بدنسازی استان و  گزارش آقای اسدیان نشان از  کار و تلاش مداوم و مستمر در این هیات است که امید می رود این‌ تلاش ها ادامه یابد. البته ضرورت دارد تا احترام ورزشکاران حفظ و تجلیل از آنان به موقع صورت گیرد.