1403/02/05

نشست رئیس فدراسیون بدنسازی با معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران/ نصیرزاده: به کمک دستگاههای مختلف نیاز داریم

حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران در نشست با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قول هر گونه همکاری و مساعدت در خصوص برگزاری سه رویداد جهانی به صورت همزمان در آذر ماه ١۴٠١ را داد.

در این نشست نصیرزاده رئیس فدراسیون توضیحاتی را در خصوص تعداد تیم های خارجی، نحوه ورود آنها و چگونگی برگزاری مسابقات قهرمانی پرورش اندام جوانان جهان، فیتنس چلنج قهرمانی جهان و جام جهانی پیشکسوتان ارائه کرد و گفت: قطعا برای برگزاری با شکوه این رویداد نیاز به همکاری دستگاه های مختلف داریم. برای اولین بار ایران میزبان یک رویداد جهانی در رشته پرورش اندام است و با توجه علاقمندان فراوانی که این رشته در ایران دارد سعی می کنیم یک مسابقه باشکوه را برگزار کنیم. بدون شک فرمانداری تهران هم می تواند در بخش های مختلف ما را یاری دهد.

در ادامه نیز شایان از مساعدت فرمانداری تهران در زمینه برگزاری این رویداد خبر داد و گفت: ما هم خوشحالیم که کشورمان میزبان یک رویداد جهانی است و هرگونه کمکی که لازم باشد برای حضور تیم های خارجی و برگزاری بدون مشکل این رویداد انجام خواهیم داد.

گفتنی است؛ در این نشست رضا فیروزی نایب رئیس، ناصر امیری دبیرکل فدراسیون و علی حبیب اللهی سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز حضور داشتند.