1403/01/10

برگزاری مراسم معارفه کادر جدید هیات بدنسازی کرمان با حضور رییس فدراسیون/ نصیرزاده: کرمان یک میزبانی عالی را در کارنامه اش ثبت کرد

مراسم تکریم رییس سابق و معارفه کادر جدید هیات بدنسازی و پرورش استان کرمان با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آیین معارفه اعضای هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان و تقدیر از زحمات رییس قبلی هیات با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این مراسم دقایقی به سخنرانی پرداخت و در ابتدای صحبت های خود گفت: باید ابتدا تشکر کنم از میزبانی عالی هیات استان کرمان در مسابقات انتخابی تیم ملی که در شهریور ماه انجام دادند. بعد از این رقابت ها، در هفتاد و ششمین دوره مسابقات جهانی پرورش‌اندام شرکت کردیم و با ۲۵۹ امتیاز و ۱۵۰ اختلاف امتیاز با تیم دوم به عنوان تیم اول انتخاب شدیم. جا دارد از کمیته فنی فدراسیون که ریاستش را محمد نصیری برعهده دارد تشکر کنم که با دقت و ظرافت خاصی این انتخاب را انجام دادند.

نصیرزاده با تقدیر از محمد نصیری او را انسان عاشقی با دانش فنی بالا و توان مدیریتی بی‌نظیر خواند و با بیان این که من به ایشان در امور مدیریتی ایمان دارم، گفت: حضور آقای صنعتی در کنار ایشان یک تیم قوی می‌سازد که نتیجه‌اش را در هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان می‌بینیم که بهترین جایگاه را در کشور دارند.

وی با بیان این که سازمان لیگ را در فدراسیون تشکیل داده‌ایم گفت: از اداره کل ورزش و جوانان استان می‌خواهم که با حمایت از هیئت استان دو یا سه تیم را برای مسابقات لیگ راهی کنند چرا که کرمان استعدادهای بی‌نظیری دارد و چند ورزشکار از کرمان در تیم ملی در این مسابقات جهانی که عرض کردم داشتیم. در حوزه آموزش از آقای نصیری می‌خواهم که به سمت کیفی‌سازی بروند و کار کمی در این ورزش فعلا کفایت می‌کند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تقدیر از حمایت‌های پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از این فدراسیون گفت: دکتر پورابراهیمی پدر معنوی فدراسیون ماست و موفقیت‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به واسطه حمایت‌های ایشان بوده است. انشاالله با حضور آقای پورابراهیمی بتوانیم مسابقات بین‌المللی را میزبانی کنیم.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم گفت: دکتر نصیرزاده از چهره‌های برجسته استان کرمان است که در فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام عملکرد خوبی داشته‌اند و در سطح استان هم آقای مهندس صنعتی و دکتر نصیری کارنامه پرباری در این هیئت ارائه داده‌اند. ۱۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان داریم که ۵۰ درصد مجوزهایی که ما صادر می‌کنیم در هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان است و انتظار داریم از هیئت استان که از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند و بر فعالیت ورزشکاران هم نظارت جدی و علمی داشته باشند.

محمد نصیری رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمان نیز در این مراسم گفت: در انتخاب افراد برای فعالیت در هیئت سعی کردیم بهترین نفرات را گزینش کنیم تا فعالیت و عملکرد درخشانی داشته باشیم. سعی می‌کنیم هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان با قدرت به فعالیتش ادامه دهد و در این مسیر نیازمند کمک تمام بزرگواران هستم.