1403/01/28

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با امام جمعه یزد/ نصیرزاده: قهرمانی جهان با نام امام رضا(ع) یک اتفاق تاریخی بود

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که صبح امروز ریاست مجمع انتخاباتی هیات استان یزد را برعهده داشت، بعد از پایان مجمع با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کرد.

در این نشست نصیرزاده با اشاره به قهرمانی تیم ملی پرورش اندام ایران در مسابقات جهانی 2022 اسپانیا گفت: در تیم اعزامی یک نماینده از یزد داشتیم. آقای مصطفی صابری موفق شدند مدال نقره جهان را کسب کنند و از ورزشکاران خوب و با اخلاق ما هستند. همچنین در این رقابت ها قهرمانانی داشتیم که بعد از بازگشت مدال های خود را تقدیم خانواده شهدا کردند و کارهای معنوی و ارزشی انجام دادند. کاروان اعزامی ایران به مسابقات جهانی به نام امام رضا(ع) نامگذاری شده بود و در آخر هم به قهرمانی رسید. حالا هم چند ورزشکار ما درخواست دادند مدال خود را تقدیم موزه آستان قدس رضوی کنند.

وی افزود: سال آینده ایران میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا خواهد بود و از سوی دوستان در یزد درخواست میزبانی این رقابت ها مطرح شده است. از شما می خواهیم که در این مسیر همراه و حامی جامعه بدنسازی و ورزش های قدرتی باشید.

آیت الله ناصری نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: در ابتدا از فدراسیون بدنسازی به خاطر نامگذاری تیم ملی به نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تشکر می کنم. همچنین خوشحالم که آقای صابری به عنوان نماینده استان یزد در این رویداد جهانی افتخارآفرینی کردند. البته نیاز داریم مسئولان فدراسیون بازهم اقدامات فرهنگی در اولویت کار خود انجام داده و به بعد معنوی و پهلوانی ورزش توجه ویژه ای داشته باشند.

گفتنی است؛ در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، رییس جدید و سرپرت سابق هیات بدنسازی و پرورش اندام استان یزد و مصطفی صابری نایب قهرمان جهان نیز حضور داشتند.