1403/01/09

قاسمى: بهترين امكانات را براى تيم ملى پاورليفتينگ در اهواز فراهم كرديم/ ورزشكاران خوزستانى در مسابقات جهانى اسپانيا درخشيدند

رئیس هیات بدنسازی استان خوزستان گفت: من و همکاران تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و وظیفه خود می دانیم که اردوى تبم ملى پاورليفتينگ را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

اردوان قاسمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری اردوى تیم ملی پاورلیفتینگ در شهر اهواز پيش از اعزام به مسابقات قهرمانى آسيا اظهار داشت: تلاش کردیم تا شرایط برای ورزشکاران ملی پوش به بهترین شکل ممکن فراهم کنیم.  یکی از بهترین مجموعه های ورزشی استان خوزستان را در اختیار ملی پوشان قرار دادیم که مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ فوتبال ایران بوده است. من و همکاران تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و وظیفه خود می دانیم که اردو را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم. خدا را شکر ورزشکاران در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را هم در بخش بدنسازی و هم وزنه پیگیری می کنند و بعد از آن تمرینات ریکاوری خود را پشت سر می گذارند.

سرپرست اردوى تيم ملى پاورليفتينگ افزود: با توجه به شرایطی که استان خوزستان و شهر اهواز از نظر آب و هوايى در نیمه اول سال دارد ما نمی توانیم میزبان مسابقات و اردوهای تیم ملی باشیم. اما در این فصل از سال شرایط متفاوت است و آب و هوا مناسب برگزاری رقابت ها و اردوها می باشد. از همین رو تصمیم گرفته شد تا در شهر اهواز پذیرای تیم ملی پاورلیفتینگ باشیم که امیدوار هستم ورزشکاران و مربیان از شرایط اردو رضايت داشته باشند.

رئیس هیات خوزستان در خصوص فعالیت های این هیات در رشته های زیر مجموعه فدراسیون بيان داشت: ما یک مجموعه بزرگ در هیات استان خوزستان هستیم و کمیته های مختلف در تلاش هستند تا کارها به بهترین شکل ممکن پیش برود. اگر موفقیتی رخ می دهد حاصل کار یک نفر نیست بلکه یک مجموعه در تلاش هستند تا این مهم رقم بخورد. خدا را شکر اداره کل ورزش جوانان استان نیز همیشه در این مسیر همراه ما بوده است و از طرفی شرکت ملی حفاری نیز از مجموعه هایىاست که ما را همراهی می کند. از طرفی در فدراسیون نیز آقای نصیرزاده و آقای امیری همیشه هم پای ما بودند و كمك های فراوانی به ما کردند که این موضوع برای ما در هیات همیشه دل گرم کننده بوده است و در این شرایط اشتیاق برای کار کردن همیشه وجود دارد.

قاسمی در خصوص حضور پر رنگ ورزشکاران خوزستانی در تیم ملی پرورش اندام در مسابقات جهانی 2022 اظهار داشت: خوزستان پتانسیل بالایی در ورزش داشته است و همواره ورزشکاران این استان نقش پر رنگ و مهمی در تیم های ملی داشته اند. الحمدالله در پرورش اندام نیز این موضوع نمود دارد. ما 7 ورزشکار در تیم ملی پرورش اندام داشتیم كه 6 مدال در مسابقات جهانى کسب شد و صاحب 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز شدیم که این در نوع خود یک رکورد و عملکرد بی نظیر است. امیدوار هستم این روند ادامه داشته باشد.