1403/02/07

میرزاهد: با کمک پیشکسوتان و بزرگان، گیلان حرف های زیادی برای گفتن دارد/ میزبانی از مسابقات جهانی یک فرصت بزرگ برای بدنسازی ایران است

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان گفت: قهرمانی تیم ملی در مسابقات جهانی اسپانیا می تواند انگیزه را برای روی آوردن به بدنسازی در میان جوانان چند برابر کند.

حمید میرزاهد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت های هیات استان گیلان اظهار داشت: با توجه به شرایط و در خواستی که برخی از دوستان و علاقه مندان به پرورش اندام داشتند بنده به منظور ارتقا پرورش اندام استان گیلان وارد عرصه شدم. البته جا دارد از اعتماد دکتر نصیرزاده که یک مدیر موفق و توانمند هستند، تشکر کنم. بنده از جنس همین رشته بودم و تجربه فعالیت در رشته بدنسازی و پاورلیفتینگ را دارم. سعی می کنم وظایفی که برعهده من گذاشته شده را به بهترین شکل پیش ببرم. 

وی در خصوص برنامه های خود عنوان کرد: ابتدا امر ما از قهرمانان و پیشکسوتان در استان گیلان دعوت کردیم و با آنها جلساتی برای برگزاری مسابقات استانی و حضور در رقابت های کشوری و سریعتر و بهتر پیش بردن برنامه های هیات استان داشتیم. در طی روزهای ابتدایی ما میزبان ملی پوشان پاورلیفتینگ در شهر انزلی بودیم و در این اردو 5 روزه سعی کردیم شرایط خوبی را برای آنها فراهم کنیم.

سرپرست هیات استان گیلان در مورد اهمیت ارتباط با فدراسیون بیان کرد: من از زمانی که پرورش اندام زیر مجموعه فدراسیون وزنه برداری بود تا به امروز در این مجموعه فعالیت و حضور داشتم. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به یک مجموعه قوی و به یکی از فدراسیون های قدرتمند تبدیل شده است. مسلما حضور آقای نصیرزاده در فدراسیون تاثیر بسزایی در این موضوع داشته که امیدوارم در این مسیر بتوانیم به ایشان و مجموعه فدراسیون کمک کنیم.

وی در پایان در خصوص موفقیت تیم ملی پرورش اندام در مسابقات جهانی گفت: قهرمانی مقتدارنه تیم ملی را به رئیس فدراسیون، قهرمانان، پیشکسوتان و جامعه پرورش اندام تبریک می گویم. بار دیگر ورزشکاران ایرانی شایستگی های خود را در عرصه بین المللی به اثبات رساندند و به طور حتم این موضوع می تواند انگیزه را در بین جوانان و علاقه مندان به این رشته زیاد کند. از طرفی نیز ما در آذر ماه میزبان رویداد های مهم جهانی درتهران هستیم که این موضوع علاوه بر اینکه یک افتخار بزرگ برای کشورمان محسوب می شود می تواند یک مزیت بزرگ برای نوجوانان، جوانان و علاقه مندان به این رشته باشد که با تلاش فدراسیون می توانند در کشور خودشان در این رویداد بزرگ حاضر باشند.