1403/01/10

دیدار رییس و اعضای هیات بدنسازی زنجان با نماینده ولی فقیه در استان

 رییس و اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، نشست صمیمی اعضای هیات بدنسازی استان زنجان به مناسبت هفته تربیت بدنی با آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، برگزار شد.

آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با اشاره به تاثیرات مثبت ورزش در جامعه گفت: ترغیب به ورزش کردن و فراهم آوردن ورزش برای عموم مردم، خود امری است که از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند و نتیجه همگانی کردن ورزش داشتن جامعه سالم و آینده ای امید بخش است.

آیت اله خاتمی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به تعدد زیر شاخه های هیات ورزشی بدنسازی مخصوصا ورزشهای همگانی و پهلوانی مثل قویترین مردان در کنار هیات هستیم و هر گونه حمایت معنوی و در صورت لزوم هماهنگی های لازم با مسئولان زیر ربط را انجام خواهیم دا.

در ابتدای جلسه شهبازی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات هیات در چند ماه گذشته به طرح مسائل ورزشی استان پرداخت و از برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی هیات در سطح استان در ماه های آینده خبر داد.

وی با اشاره به این که هیات بدنسازی باشگاه ها و مخاطبان زیادی را به عنوان زیر مجموعه در خود دارد، گفت: بدنسازی فرصت خیلی خوبی برای دسترسی راحت مردم به ورزش است و باعث به گردش در آمدن چرخه اقتصادی و ایجاد کار آفرینی هم می شود. جایگاه این رشته ورزشی در بعد قهرمانی هم طوری است که با توجه به پتانسیل های بالقوه ورزشکاران بانوان و آقایان نسبت به مناطق استان می توانیم قهرمانی های متعدد را کسب کنیم .

شهبازی در پایان افزود: در چند رشته ورزشی می توانیم صاحب سکو و مدال آور باشیم و به دلیل کمبود امکانات و نبود بودجه کافی در تحقق این امر با سختی های مواجه هستیم که نیازمند حمایت‌های معنوی و مادی رئیس محترم فدراسیون، مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان ، مسئولان و صاحبان صنایع استان هستیم.