1403/01/10

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی استان البرز/ امیری: البرز پتانسیل میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را دارد

مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز روز چهارشنبه 27 مهر به میزبانی شهر کرج با حضور ناصر امیری دبیرکل فدراسیون، کیهان گلستانی معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان البرز، حمید حیدرخانی رییس هیات استان البرز و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع بعد از ارائه گزارش عملکرد سالیانه و گزارش مالی که به تصویب اعضای مجمع رسید، حیدرخانی دقایقی در خصوص عملکرد این هیات در یک سال اخیر به صحبت پرداخت.

همچنین ناصر امیری، دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در ابتدا جا دارد موفقیت تاریخی ایران در مسابقات جهانی مچ اندازی که با کسب مدال طلای جهان توسط عرفان کر به دست آمد را تبریک بگویم. امیدوارم این موفقیت در ماههای پیش رو در رشته های دیگر همچون پرورش اندام و پاورلیفتینگ ادامه دار باشد.

وی با اشاره به اهمیت بحث آموزش برای فدراسیون عنوان کرد: نباید دید ما نسبت به آموزش صرفا تولید مربی باشد؛ بلکه باید مربیانی را تربیت کنیم که دائما به روز باشند. طبق ابلاغی که فدراسیون به هیات های استانی داشته باشد، مربیان باید سه سال بعد از دریافت کارت مربیگری، در دوره های به روزرسانی شرکت کنند.

امیری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تیمداری در لیگ رشته های مختلف و البته اخذ میزبانی در مسابقات ملی و بین المللی از جمله مواردی است که برای هیات های استانی امتیازاتی به همراه خواهد داشت. این انتظار را داریم که استان البرز هم در این دو بخش به ویژه میزبانی مسابقات بیش از پیش علاقه و فعالیت نشان دهد.