1403/01/09

گروه دوم ملی پوشان مچ اندازی به ترکیه اعزام شدند/ امروز، رقابت پیشکسوتان در مسابقات جهانی

ملی پوشان مچ اندازی ایران در بخش بزرگسالان جهت حضور در مسابقات جهانی 2022، شب گذشته راهی ترکیه شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، چهل و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان درحالی روز دوشنبه هفته جاری در شهر آنتالیا ترکیه آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش دست چپ و راست در رده های سنی جوانان و امید به مصاف حریفان خود رفتند.

در ادامه این مسابقات، امروز و فردا رقابت های پیشکسوتان و معلولین در بخش دست چپ و راست برگزار خواهد شد و بهروز عباسی و بشیر شاپورجانی در دسته 80 کیلوگرم و امید امیدی در دسته 90 کیلوگرم به میدان خواهند رفت.

همچنین شب گذشته نیز گروه دوم کاروان مچ اندازی ایران در رده بزرگسالان راهی ترکیه شدند . میکائیل میرآبی در دسته 60 کیلوگرم، غلامحسین پرکم در دسته 90 کیلوگرم، عماد باقرزاده در دسته 100 کیلوگرم و احسان مهرافزا در دسته 110 + کیلوگرم در بخش آقایان و شراره نظری در دسته 55 کیلوگرم، سونیا امیر شقاقی در دسته 90 کیلوگرم و لیلا ظفرنیا در دسته 90+ کیلوگرم بانوان در روزهای جمعه و شنبه رقابت های خود را در بخش دست چپ و راست برگزار خواهند کرد.

گفتنی است؛ روز گذشته عرفان کُر در دسته 65 کیلوگرم در رده امید ها در دست راست با شکست حریف قزاق خود در فینال موفق شد به مدال طلا برسد.