1403/01/10

پایان کار مچ اندازان ایرانی در نخستین روز رقابت های قهرمانی جهان/ یاری نژاد در یک قدمی سکوی جهانی متوقف شد

مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان امروز درحالی آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش چپ دست رده های سنی جوانان و امید به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، چهل و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان از امروز دوشنبه درحالی آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش چپ دست رده های سنی جوانان و امید به مصاف حریفان خود رفتند.

* جمیل کر ابتدا موفق به شکست حریفی از رومانی شد اما در ادامه برابر حریفی از اوکراین و دیگر حریف خود از کشور رومانی شکست خود و از دور رقابت ها کنار رفت و به مقام نهم رسید.

* عرفان کر دیگر نماینده تیم ملی مچ اندازی ایران در دو بازی ابتدایی خود برابر حریفانی از ترکیه و ارمنستان قرار گرفت و با قبول شکست از دور مسابقات کنار رفت.

* احسان کتوک نیز در نخستین دیدار خود موفق شد مچ انداز اهل اسلواکی را شکست دهد اما در دو مسابقه بعدی با قبول شکست برابر حریفان ترکیه و نروژ از دور رقابت ها کنار رفت.

* مهدیه کلانتری مچ انداز دسته 60 – کیلوگرم بانوان در برابر دو حریف از قزاقستان شکست خورد و به مقام ششم این مسابقات دست پیدا کرد.

* آرتین یاری نژاد در رده سنی جوانان ابتدا برابر حریفی از رومانی به پیروزی رسید اما در مسابقه دوم از حریف آذربایجانی خود شکست خورد. یاری نژاد در دو مسابقه بعدی خود برابر حریفانی از ترکیه و سوئد قرار گرفت که توانست آنها را شکست دهد. یاری نژاد که در یک قدمی مدال جهانی قرار گرفته بود با شکست برابر حریف آذربایجانی در رده چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

گفتنی است 5 مچ انداز ایرانی که در امروز در رده جوانان و امید در بخش دست چپ به مصاف حریفان خود رفتند فردا باید در دست راست مقابل رقبا قرار بگيرند.