1403/02/04

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش/ میزبانی ها و اعزام های بین المللی مورد بررسی قرار گرفت

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با توجه به رویدادهای بین المللی پیش روی این فدراسیون با محمدحسن تقی زاده مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

در این دیدار نصیرزاده با اشاره به اعزام تیم های ملی مچ اندازی، فیتنس، پرورش اندام و پاورلیفتینگ به مسابقات جهانی در یک ماه آینده از ضرورت همراهی دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در خصوص مراحل اخذ ویزا و اعزام این تیم ها خبر داد.

همچنین رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از میزبانی ایران در 4 رویداد بین المللی در رشته های پاورلیفتینگ، پرورش اندام و فیتنس چلنج در دو ماه آینده خبر داد و گفت: از 17 لغایت 20 آبان ماه از دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان میزبانی می کنیم. شهر کاشان به عنوان میزبان این دوره از رقابت ها انتخاب شده و نمایندگان فدراسیون نیز از محل برگزاری رقابت ها بازدید به عمل آوردند. همچنین از 16 لغایت 20 آذرماه همزمان از جام جهانی پرورش اندام پیشکسوتان، مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان و فیتنس چلنج قهرمانی جهان در تهران میزبانی می کنیم.

در ادامه محمدحسن تقی زاده با تحسین فعالیت های پرتعداد بین المللی فدراسیون بدنسازی، نقطه نظرات خود را در خصوص رویدادهای پیش رو بیان کرده و اعلام کرد هر گونه حمایتی لازم باشد، از طریق دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد شد.