1403/01/28
کرمانشاه پتانسیل فوق العاده ای در قهرمان پروری دارد

نصیرزاده: خدمات ارزنده یزدان راد به پرورش اندام ایران هیچ وقت فراموش نخواهد شد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران داغ بزرگی دیده و به خاطر از دست دادن یکی از اسطوره های خود عزادار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که امروز ریاست مجمع انتخاباتی هیات استان کرمانشاه را برعهده داشت، بعد از برگزاری انتخابات در جمع اعضای مجمع اظهار داشت: جا دارد در ابتدا ضایعه درگذشت یزدان راد، اسطوره پرورش اندام ایران را تسلیت بگویم. همه ما به خاطر این ضایعه بزرگ داغدار هستیم و نمی توانیم باور کنیم که یکی از بزرگان پرورش اندام را خیلی زود از دست داده ایم.

وی افزود: سال هاست که یزدان راد را می شناسم. او خدمات ارزنده ای برای پرورش اندام ایران چه در دوران قهرمانی و چه در دوران مسئولیت های بعدی داشت که هیچ وقت فراموش نخواهد شد. فدراسیون بدنسازی تمام قد در کنار خانواده اوست و از همین جا برایشان آرزوی صبر می کنم.

رییس فدراسیون بدنسازی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نتیجه انتخابات تصریح کرد: به آقای حاتمی تبریک عرض می کنم و به دو کاندیدای دیگر هم خسته نباشید می گویم. از نظر من رمز موفقیت هیات بدنسازی کرمانشاه اتحاد خواهد بود. انتظار دارم که رییس منتخب مجمع از تمام پتانسیل استان کرمانشاه برای پیشبرد اهداف هیات استفاده کند.

نصیرزاده در پایان گفت: در همین مدتی که در فدراسیون بودم، از نزدیک دیدم که کرمانشاه چه پتانسیل بالایی در قهرمان پروری دارد. از پرورش اندام تا پاورلیفتینگ و قویترین مردان، قهرمانان کرمانشاهی توانستند در سطح کشور و حتی آسیا و جهان افتخارآفرینی کنند. امیدوارم با مدیریت خوب آقای حاتمی و همدلی در استان کرمانشاه در آینده شاهد کسب افتخارات بیشتری از سوی ورزشکاران این استان باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه، رییس فدراسیون از تعدادی از قهرمانان کرمانشاهی از جمله میلاد عباس آبادی، کیوان الفتی، سامان الفتی، ایوب بسامی، یزدان رحمت آبادی و نمایندگان ورزشکاران بانوان تجلیل به عمل آورد.