1403/01/09
سلطانی، رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا خبر داد:

اعلام آمادگی 12 کشور برای شرکت در دومین دوره جام باشگاههای جهان/ آمریکایی ها هم آماده سفر به ایران هستند

عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ از اعلام آمادگی 12 کشور برای شرکت در دومین دوره جام باشگاههای جهان خبر داد.

فرشید سلطانی رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و رایزنی های انجام شده بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی(IPF) مقرر شد دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان نیز به میزبانی کشور ایران در آبان ماه سال جاری برگزار گردد. با وجود اینکه استان های زیادی تقاضای میزبانی مسابقات را ارائه کرده بودند، در نهایت میزبانی این رقابت ها به شهر کاشان واگذار شد.

وی افزود: به همراهی جمعی از مسئولان فدراسیون طی روزهای اخیر بازدیدی از امکانات شهر کاشان داشتیم و تمامی موارد لازم را بررسی کردیم. خدا را شکر شرایط خوبی در این شهر مهیاست و انگیزه لازم هم برای برگزاری باشکوه مسابقات بین مسئولان شهری و استانی وجود دارد.

رییس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی ایران در رابطه با تعداد تیم های شرکت کننده نیز عنوان کرد: به جز نمایندگان ایران که تیم های برتر مسابقات لیگ هستند، ما مکاتباتی را با کشورهای خارجی داشتیم و دعوتنامه برای تعدادی از کشورها ارسال شده است. تا این مرحله می توانم بگویم کشورهایی همچون آمریکا، مغولستان، ترکیه، اوکراین، هندوستان، اندونزی، تایوان، سوریه، لبنان، امارات و عربستان آمادگی اولیه خود را برای شرکت مسابقات جام باشگاههای جهان اعلام کرده اند.

سلطانی در پایان گفت: ما بیشتر به دنبال بالا بردن کیفیت مسابقات هستیم و کمیت در اولویت بعدی قرار دارد. به همین خاطر باید طی روزهای آینده تعداد تیم های شرکت کننده و کشورهای حاضر در مسابقات را نهایی کنیم. انشالله طی روزهای 17 لغایت 20 آبان ماه در شهر کاشان بتوانیم شاهد یک میزبانی خوب و مسابقاتی با کیفیت بالا باشیم.