1403/01/10

قدردانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن قدردانی از بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، اقدامات اخیر برخی از عناصر تجزیه طلب و سلطنت طلب را محکوم می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران پس از بیانات ارزشمند و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حوادث اخیر، موضع جامعه بزرگ بدنسازی را ایستادن پهلوانانه پای آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، اعلام کرد.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی به موضع‌گیری‌های برخی چهره‌های ورزشی و هنری اشاره و خاطرنشان کردند: از نظر من این موضع‌گیری‌ها هیچ اهمیتی ندارد و نباید در مورد آنها حساسیت به‌خرج داد.

ایشان تأکید کردند: جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و باشرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

مقام معظم رهبری افزودند: تطبیق اینکه موضع‌گیری آنها عناوین مجرمانه دارد یا نه با قوه قضاییه است ولی از لحاظ عمومی، موضع‌گیری این افراد ارزشی ندارد و جامعه هنری و ورزشی با این مواضع دشمن‌شادکن آلوده نخواهد شد.

جامعه بدنسازی ضمن محکومیت اقدامات اخیر با حمایت از نیروی های انتظامی و امنیتی و تاسف عمیق از حوادث پیش آمده و تسلیت به همه خانواده های داغدار اتفاقات روزهای اخیر، از بیانات روشنگرانه و ارزشمند مقام معظم رهبری قدردانی می نماید و آن را چراغ راه و هدایت می داند.