1403/02/01

فرهادپور: ذوب آهن مسیر سختی را برای قهرمانی پشت سر گذاشت/ صداوسیما پاورلیفتینگ را وارد خانه های مردم کرد

سرمربی تیم پاورلیفتینگ ذوب آهن گفت: 80 درصد ورزشکاران ما بومی بودند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

فرید فرهادپور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص قهرمانی این تیم در دومین دوره رقابت های لیگ پاورلیفتینگ گفت: ما از همان ابتدا برای جلب رضایت مدیران ذوب آهن جهت شرکت در لیگ پاورلیفتینگ کار سخت و دشواری را داشتیم و به سختی توانستیم آنها را برای حضور این باشگاه در مسابقات لیگ قانع کنیم. در ادامه عده ای سنگ اندازی کردند و مانع تراشی می کردند، اما خدا را شکر با حمایت مدیران و تلاش بچه ها موفق شدیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی افزود: 80 درصد ورزشکاران ما بومی بودند و از بچه های خود اصفهان بودند  که این موضوع بسیار حائز اهمیت است و در ادامه اگر از ما حمایت شود مطمئنا در جام باشگاه های جهان هم می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص سطح برگزاری دومین دوره رقابت های لیگ پاورلیفتینگ نیز اظهار داشت: یکی از مزیت های این دوره حضور متعدد تیم های با کیفیت بود که بر عکس سال گذشته ورزشکاران در یک تیم به خصوص حضور نداشتند و همین موضوع حساسیت مسابقات را افزایش داده بود. ملی حفاری تیم خوب و با تجربه ای را در اختیار داشت، دانشگاه آزاد چند بازیکن ملی پوش را در اختیار داشت و نیروی زمینی نیز تیم شایسته ای نشان داد. به طور حتم برگزاری مداوم رقابت های لیگ به پیشرفت پاورلیفتینگ کمک می کند. از طرفی نیز پوشش این رقابت ها از صدا و سیما این رشته را وارد خانه مردم می کند و علاقه مندان این رشته را بیشتر و بیشتر می کند.

فرهادپور در خصوص حضور این تیم در جام باشگاه های جهان بیان کرد: ما در چند وزن ضعف های را داریم که صد در صد به دنبال تقویت تیم برای حضور در جام باشگاه های جهان هستیم. به طور قطع اگر حمایت شویم می توانیم روی سکو قرار بگیریم و حتی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. ما از حالا برای سال آینده نیز برنامه ریزی کردیم و برای تقویت تیم چند ورزشکار را زیر نظر داریم. ان شاالله با حمایت مدیران ذوب آهن اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.