1403/01/10

بابا احمدی: در لیگ از مسابقات جهانی هم آماده تر بودم/ ذوب آهن به دنبال قهرمانی در جام باشگاه های جهان است

ملی پوش تیم پاورلیفتینگ ذوب آهن اصفهان گفت: خدا را شکر امسال همه چیز طبق برنامه و کاملا منظم برگزار شد و کیفیت رقابت ها بالاتر از سال گذشته بود. 

احمدرضا بابااحمدی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص قهرمانی این تیم در دومین دوره رقابت های لیگ پاورلیفتینگ گفت:  دغدغه مدیران باشگاه ذوب آهن از همان روزهای ابتدایی کسب عنوان قهرمانی در لیگ بود و خدا را شکر با جذب نفرات خوب و برنامه ریزی سرانجام این امر محقق شد و ذوب اهن توانست با اختلاف در جایگاه نخست قرار بگیرد و بدون هیچ حرف و حدیثی قهرمان لیگ شود. 

وی در خصوص دومین دوره رقابت های لیگ پاورلیفتینگ نیز عنوان کرد: دومین دوره مسابقات بهتر از سال گذشته برگزار شد و رفته رفته با تداوم در برگزاری این رقابت ها سطح پاورلیفتینگ در ایران بالا و بالاتر خواهد رفت. خدا را شکر امسال همه چیز طبق برنامه و کاملا منظم برگزار شد و کیفیت رقابت ها بالاتر از سال گذشته بود. 

ورزشکار تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص حضور این تیم در جام باشگاه های جهان بیان کرد: ما در 4 وزن از 8 وزن مسابقات در لیگ موفق شدیم عنوان نخست هر دسته را کسب کنیم. باشگاه ذوب آهن در تلاش است تا در تمامی اوزان تیم قدرتمندی را راهی مسابقات جام باشگاه های جهان کند. به طور حتم هدف ما قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های جهان است. 

بابا احمدی در مورد آخرین وضعیت خود نیز اظهار داشت: من در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی رکورد 650 کیلوگرم را در مجموع کسب کردم؛ در حالی که در رقابت های فینال لیگ موفق به ثبت رکورد 672 کیلوگرم شدم که علاوه بر شکستن رکورد خودم و ایران توانستم رکورد اسکوات آسیا را هم 5 کیلوگرم بهبود ببخشم. با این رکوردها مطمئنا در مسابقات آسیایی نیز می توانم نتیجه خوبی را کسب کنم و اتفاقات خوبی را رقم بزنم.