1403/01/09

کمانی: فقط مسابقات بادی بیلدینگ جمعه برگزار می شود/ ورزشکاران حتما باید پاسپورت و معرفی نامه ارائه داده و در سامانه ثبت نام کنند

رییس کمیته مسابقات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزشکاران در رده بزرگسالان در روز وزن کشی حتما باید اصل پاسپورت خود را در اختیار داشته باشند.

ابراهیم کمانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رئیس کمیته مسابقات با توجه به در پیش بودن مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: لازم است چند نکته را یادآور شوم که با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات مقرر شد در روز چهارشنبه 23 شهریور ماه وزن کشی تمام اوزان از ساعت 14 الی 19 برگزار شود. روز پنجشنبه رقابت های فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار و بادی کلاسیک در تمامی رده های سنی برگزار شود و روز جمعه مسابقات جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بادی بیلدینگ برگزار شود.

وی افزود: ورزشکاران در رده بزرگسالان در روز وزن کشی حتما باید اصل پاسپورت خود را در اختیار داشته باشند در غیر اینصورت ثبت نام از آنها به عمل نخواهد آمد. همچنین از مدارک لازم دیگر باید به داشتن معرفی از سوی هیات های استانی اشاره کرد و اینکه اسم ورزشکار از سوی هیات های استانی به فدراسیون اعلام شود.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: ورزشکاران حتما می بایست در سامانه بدنسازی به آدرس www.portal.iranbbf.ir ثبت نام کرده و در لینک مربوط به مسابقات انتخابی کرمان مدارک خود را بارگزاری کنند.

کمانی در پایان گفت: هیات استان کرمان تمامی تمهیدات لازم را جهت برگزاری باشکوه مسابقات تدارک دیده و تیم اجرایی فدراسیون نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا رقابت ها به بهترین شکل انجام شود.