1403/01/30

مهر تاييد فدراسيون جهانى بر قهرمانى ايران در مسابقات آسيايى قرقيزستان/ تيم كشورمان قهرمان رده سنى بزرگسالان شد

فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام جهت شفاف سازى و پايان دادن به برخى حاشيه سازى ها، نامه رسمى فدراسيون جهانى را مبنى بر قهرمانى ايران در بخش بزرگسالان مسابقات آسيايى ٢٠٢٢ قرقيزستان منتشر كرد.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، در پايان پنجاه و پنجمين دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانى آسيا، سايت رسمى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام ايران از قهرمانى تيم كشورمان در بخش تيمى مسابقات در رده سنى بزرگسالان بخش مردان خبر داد. 

در شرايطى كه ايران با ٢٣ ورزشكار صرفا در بخش بزرگسالان مسابقات آسيايى شركت كرده بود و در بخش جوانان و پيشكسوتان نماينده اى نداشت، متاسفانه برخى افراد با جوسازى و دادن اطلاعات اشتباه سعى در تلخ كردن كام ملى پوشان و علاقه مندان به بدنسازى داشتند و اخبار مربوط به قهرمانى عراق در مجموع سه رده سنى را پوشش دادند!

ايران در رده سنى بزرگسالان با كسب ٧ مدال طلا، ١٠ نقره و ٤ برنز و سه عنوان اوورالى(قهرمان قهرمانان) با اقتدار به عنوان قهرمانى رسيد. 

حالا و در شرايطى كه تيم ملى ايران با استقبال باشكوهى عصر امروز به كشور بازگشته، فدراسيون بدنسازى جهت شفاف سازى و پايان دادن به حواشى نامه رسمى فدراسيون جهانى مبنى بر قهرمانى ايران در بخش بزرگسالان را منتشر كرد.

در ادامه ترجمه نامه فدراسيون جهانى به رييس فدراسيون بدنسازى ايران مى آيد:

آقای عبدالمهدی نصیرزاده
ریاست فدراسیون بدنسازی و فیتنس ایران

مفتخریم به اطلاع برسانیم که تیم ملی ایران، در دسته بزرگسالان به مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا که در تاریخ ۲ لغایت ۵ سپتامبر ۲۰۲۲ در قرقیزستان برگزار شد، دست یافته است.
قهرمان مجموع دسته‌ها که شامل جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان است، تیم ملی عراق بود.
مایلیم که به شما، اعضای تیم ملی کشورتان، مسئولین و مربیان شما گرم ترین تبریک‌ها را بابت این دستاورد فوق العاده در این مسابقات بفرستیم.

با آرزوی بهترین‌ها

دفتر مرکزی IFBB


گفتنى است؛ كاپ قهرمانى و همچنين مدال مربوط به تيم قهرمان هم به مسئولان تيم ايران در قرقيزستان تحويل داده شد.