1403/01/28

ملی پوشان پرورش اندام در ضیافت شام سفیر ایران در قرقیزستان/ خرازی: قهرمانی شما دل میلیون ها ایرانی را شاد کرد

ملی پوشان پرورش اندام بعد از کسب عنوان قهرمانی آسیا در ضیافت شام سفیر ایران در قرقیزستان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اعضای تیم ملى پرورش اندام ايران بعد از كسب ٧ مدال طلا، ١٠ نقره و ٤ برنز و قهرمانى تيمى در مسابقات آسيايى ٢٠٢٢ امشب به دعوت سعید خرازی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان در ضیافت شام سفارت ايران حضور پیدا کردند.

در ابتدا عبدالمهدی نصیرزاده به نمایندگی از اعضای تیم ملی از زحمات و تلاش های مسئولان سفارت تشکر کرد و دقایقی در خصوص شرایط تیم اعزامی به صحبت پرداخت. همچنین رضا سلطانی نژاد رییس سازمان تیم های ملی و چند تن از ورزشکاران صحبت هایی را در خصوص مسابقات انجام دادند. 

سعيد خرازی ضمن تبریک قهرمانی ایران و تقدير از ملی پوشان گفت: بنده به خوبی آگاه هستم که ورزشکاران سختی های بسیاری را کشیدند و با توجه به شرایط پرورش اندام به طور حتم این سختی ها براى رسيدن به قهرمانى بیشتر از سایر رشته ها بوده است. اینگونه که دوستان فرمودند جامعه پرورش اندام در کشور ما مخاطبان و علاقه‌مندان بسیاری دارد به همین خاطر باید اهمیت ویژه ای برای قهرمانان این رشته قائل شد. قهرمانی شما بدون شک دل میلیون ها ایرانی را شاد کرد. 

در پایان هم سفير جمهورى اسلامى ايران به نمایندگی از عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، یزدان رحمت آبادی، محمد کریمی و امیر حسین محمدی سه ورزشکار تیم ملی که به عنوان اوورالی دست پیدا کردند، تجليل كرد.