1403/02/04

ارجمند: فدراسیون بدنسازی دوره های عمومی را برگزار می کند/ انتقاد هست چون در بخش آموزش سخت گیر هستیم

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: قصد داریم دوره های عمومی را برای تمامی علاقه مندان ورزش کشور برگزار نماییم.

آیت ارجمند در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص فعالیت های آموزشی فدراسیون اظهار داشت: با توجه به توصیه های ریاست فدراسیون، ما در جریان برگزاری دوره های آموزشی در تمامی رشته ها کیفیت را در اولویت قرار دادیم. شاید انتقادهایی هم مطرح شده، اما این هم به خاطر سخت گیری بنده و همکاران در انستیتو است. با توجه به اینکه مربیان بدنسازی در سطح کشور در سلامتی جامعه بسیار تاثیرگذار هستند، قطعا این سخت گیری ها باید به عمل بیاید و هر کسی به راحتی نتواند مدرک مربیگری بگیرد.

وی افزود: فدراسیون بدنسازی قصد دارد در راستای چابک سازی و البته درخواست علاقه مندان، دوره های عمومی درجه یک، دو و سه را برگزار کند. مربیان و ورزشکاران از سراسر کشور در تمامی رشته های ورزشی می توانند در این دوره ها حضور پیدا کنند.

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره های عمومی درجه یک، دو و سه می توانند با مراجعه به سامانه ملی بدنسازی به آدرس https://portal.iranbbf.ir در این دوره ها ثبت نام نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09125680723 آقای علیپور مدیر دوره تماس حاصل نمایید.